hwn schreef:@Daphne, ik vind jouw paard toch echt niet schraal, zou ik eerder te dik noemen. Staat wss ook niet in het werk, dus daar kunnen ze ook bespiering van verliezen.
Wat ons Belle betreft: ik ben heel blij met mijn meissie: is nu n week van de buut (heeft die 10 dagen gehad: 5x 2 zakjes en 5x 1 zakje per dag), heb haar door haar gevoeligheid op het harde toch nog eventjes op lage dosis Previcox gezet, is niet schadelijk voor de maag. Ze is vandaag in totaal zo'n 6 uur op de wei geweest, is vrolijk, beweeglijk, stapt, draaft, galopeert, bokt, doet ontsnappingspogingen als ze op de paddock zit, kortom ze is helemaal haar gekke zelf. Maar het blijft natuurlijk wel spannend.
Wat ik ook fijn vind: met beperkte weidegang had ik gedacht dat ze zich niet makkelijk zou laten vangen, maar ze komt integendeel spontaan uit de wei als ik roep. Mss voelt ze zich wat eenzaam zo zonder weidemaatje, en weet ze mijn gezelschap en gekroel wel te waarderen.
Ben blij om te horen dat het goed gaat met Belle!
Mistral staat inderdaad al heel lang niet meer in het werk..
Ik vind mistral eigenlijk echt niet dik behalve de “hooi” buik? Moet eerlijk zeggen ben blij dat het gezegd wordt. Ga ik er toch weer eens heel anders naar kijken..
Dierenarts vind haar zelfs schraal.. dat vind ik meevallen moet echt oppassen want ze is ook nog is ir..