Nado schreef:wuswa: wat onwijs naar dat het weer zoveel minder gaat! Is de hoefzweer al uitgesloten ? Want anders blijf ik daar nog even voor duimen!
Isa ziet er echt een heel stuk beter uit!
En Marco ook, supergaaf zeg.
luv_rozes, ik heb 1x een (goed aangeschreven, opgeleidde) osteo bij Nado gehad. Gevolg: 3/4 jaar kreupel en zijn plek in de rangorde kwijt. Wat ze gedaan heeft weet ik niet, wil ik ook niet weten, maar er komt geen osteo meer aan mijn paarden en zeker niet aan Nado.
Kan me voorstellen dat je er van geschrokken bent, jammer dat je nooit feedback gevraagd hebt. Want er is schijnbaar toch in iets in werking gezet, wat deze reactie teweeg heeft gebracht. En nu weet je niet wat, en je wilt het niet weten, maar imo kan dat geen veroordeling zijn aan het adres van de osteopatie in het algemeen.
Maar dat wil niet zeggen, dat de osteopatie een foute of minder helpende wijze kan zijn, voor paarden met een stofwisselings probleem. Niet alle paarden zullen in die categorie vallen. Maar voor de paarden die ondanks alle ondersteuning terugvallen, is het een weg om over na te denken.