Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Deni11 schreef:Net nog een rondje gelopen en ze werd alweer levendiger dan het duffe dat ze was.
Alleen toen ze op stal stond en ze ging plassen was haar plas wel donker roodZijn dat misschien afvalstoffen dan of nierproblemen...?
Het houdt je bezig he zo een zorgepaardje
Aukelizzy schreef:Ik lees nog altijd met jullie mee maar wegens drukte weinig tijd om te reageren. Hier indd de nodige ervaring met zeer ernstige maagproblemen bij een HBer, mochten er vragen zijn stel ze gerust! Hier of in PB
Citaat:[Wanderers"]Nb., heb ik het goed begrepen dat er een verhuizing aankomt voor Bennie? Dan zou ik ook dan zeker preventief een maagbeschermer geven
Daphne1988 schreef:Help!
Iemand ervaring met dodson en horrell cushcare of safe And sound? Ik vertrouw de Vito niet meer en mistral kan helaas echt niet op alleen hooi. Maar daarbij suikers en zetmeel kan ze ook niet hebben..
Ze gaat helaas toch weer achteruit ze loopt nog wel maar ik zie verschil en voel weer pulsatie.. ik weet het echt niet meer ik wil nog niet opgeven. Mistral naar mijn gevoel ook nog niet..
Het is alleen typisch sinds dat de nieuwe zak Vito is aangebroken zie ik verschil. Alles komt zo vreselijk nauw bij haar..
Citaat:Daphne1988"]Help!
Iemand ervaring met dodson en horrell cushcare?
Daphne1988 schreef:Eerlijk? alles wat ik niet ken durf ik niet te geven blijf echt hangen bij hooi. Zal vitalbix daily eens wat beter bekijken..
Wiesencobs heeft mistral gehad van marstall en bietenpulp heeft ze vroeger nooit willen eten..