Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elpharo schreef:Stom is dat heh....ik kom ook elke keer even kijken in dit topic, terwijl ik ook weet dat hij er niet van gaat terugkomen. Maar zolang we hier over hem praten is het net of hij er nog een beetje is...
Melanie5 schreef:Rebel is er niet meer. Hij is om half vier rustig ingeslapen. Zijn heup kop was totaal verrot. Hele scherpe randen, totaal weg gevreten door de infectie. Er kwam liters troep uit de omgeving van de heup. Echt een emmer vol. Hij heeft ontzettend pijn gehad en dit was nooit beter geworden. Hij ligt bij zijn moeder in het land. Ze heeft gehinnkt en gesnuffeld. Nu staat ze te eten. Morgen haal ik hem weg en gaat zij weer in de groep. Het is goed zo, ik heb alles gedaan maar het mocht niet baten. Nu mag hij daar boven spelen en echt veulen zijn. Het ga je goed mannetje...
Melanie5 schreef:Bedankt voor de lieve woorden. Werd net ook even gebeld door mijn stal eigenaresse. Zij was er ook bij vanmiddag. Ze wilde even zeggen dat de merrie er rustig bij staat. En om te vragen hoe het met mij is.
Het gaat wel goed. Heb koppijn en pijnlijke ogen. Het moet nog even bezinken dat hij echt weg is. Toch heb ik er absoluut vrede mee. Ik weet dat we hem niet meer konden helpen en dat het alleen maar egoistisch zou zijn geweest om hem te houden. Ik heb voor hem gekozen en daar ben ik trots op.
Hij blijft in mijn hart en zal hem niet vergeten.
Zijn moeder is weer drachtig van dezelfde hengst, hopelijk heeft de volgende meer geluk in het leven.