Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MontyRulezz schreef:Wow dat is super. Dan mag je al snel veel doen hoor, dat toont aan dat het echt wel heel goed met hem gaat!! Wat fijn dat het tuinhuisje geen probleem was. Misschien komt het ook omdat hij nu alweer zoveel gezien en gedaan heeft dat hij daar nu niet meer naar om kijkt
, zou heel fijn zijn!! Mijn ervaring is wel dat hoe meer je ermee doet, naar buiten gaan enzo, des te minder dat ze zich druk maken. Maar super dat het de eerste dag al zo goed ging. Is ook fijn voor je eigen zelfvertrouwen.
Huh ietjelover, hoe kan hij nou ineens 2 schieffels hebben? Ik hoop voor je dat het meevalt en dat hij er geen last van krijgt.
MontyRulezz schreef:Grote kans dat hij nu wat relaxter is! Gelijk veel dingen gaan doen met hem, dan blijft hij eraan gewend.
Lekker dat je al zo snel op mag bouwen. Is denk ik voor zijn koppie ook fijner, hij heeft natuurlijk wel een flinke conditie nu na al dat zwemmen.
@ietje,oh op die manier,dan heb ik het verkeerd gelezen. Goh, wat een pech dan.... dan vraag je je af wat hij gedaan heeft??