. Ik hoop voor jou dat Beau niet besmet is. Dat wordt weer een spannende tijd voor je.. Waardeloos gewoon, rotziekte... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die tijd komt wel weer.
..
.

Ze heeft het 2 keer eerder gehad aan een achterbeen, toen ook wel direct antibiotica gekregen maar het is nu minder duidelijk dan toen.
.. Jippieeeee!! Echt heerlijk!!
Ik ben weer lekker met haar wat aan het rijden, wanneer ik tijd heb en ik blijk toch minder tijd te hebben dan ik dacht, nu ik ook de Tinkerdame rijd, die ik mee neem naar de Epervierdaagse in juni.. Toch stap ik er zo af en toe even lekker op en rij ik wat met haar.. Ik merk erg dat Wolin het eng vind om haar lijf te moeten gebruiken.. Je moet haar echt vertellen dat het kan. Ze blijft in het begin wat strak, krult op, loopt met de handrem erop.. Maar zodra ze ontspant en loslaat is het echt fantastisch!
Maar hier vind ik haar reactie op de rechterhand te heftig voor.
En zit ze ook erg goed in haar vel..
Was begonnen met langzaam te wennen aan het land, alleen op een klein stukje maar helaas was het toch nog te nat en lag haar ijzer er na een keer of 4 af, dus nog maar even geen weiland. Vind dat ook wel weer spannend, hier heeft ze tenslotte haar blessure opgelopen. Heb ook maar besloten dat ze pas bij de groep mag als het echt droog is dat als ze gaan rennen ze ook kan remmen en niet gaat glijden. Spannend weer dat voorjaar maar wel genieten op dagen zoals vandaag! 

Ga inderdaad niet zo veel van anderen aantrekken. Sommigen vinden het zielig dat ze "niks doet" (ze staat overdag buiten en ik wandel 30-60 min en ze draaft stukjes, maar meer niet nee), bedacht me van de week dat dat eigenlijk ook nergens op slaat.. paard heeft tot haar 7e niks gedaan behalve af en toe eens een showtje lopen en een drachtig zijn. Ze heeft maar een half jaar echt gewerkt, ze weet niet eens beter. Voor Yade hoef ik niks te haasten, en voor mijzelf ook niet eigenlijk als ik daar een slecht gevoel bij heb.
. Ik hoop van jullie te horen!