Letizia schreef:Was mss handig geweest als dat even gemeld was
Ehm.. nou dat heb ik toch net gedaan?

Mochten er echter nog foto's gemaakt worden, dan kun je die wél per pin betalen - dat valt onder de behandelingen van de kliniek.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy15 schreef:Ik denk dat ze bedoelt dat het fijn was als het vanuit de kliniek was gemeld
Als hier in het topic niemand het had gezegd dan had ze daar wss gestaan met haar pinpas en zonder contant geld
Citaat:Wat denken jullie hiervan. Even kort samengevat 2 juli kreupen DA erbij hoefbevangen
spuit gehad en pijnstillers en vochtafdrijvers. S'avonds nog licht onregelmatig in draf ( hij deed
zelf een stukje door de bak) 3 dagen 2 zakjes pijnstillers gegeven en nog 6 dagen 1 zakje. vanaf maandag 12 juli geen pijnstillers meer. Donderdag 15 juli voorzichtig een rondje gemaakt. Afgelopen dinsdag naar les geweest. Rustig aan gedaan alleen op de terug weg wou hij niet normaal doen en zelfs over de weg galoperen (laat ik niet toe hoor). en gisteren is dus de hoefsmid geweest
paars schreef:@Maisie (en lolclub) Als je DA hoefbevangenheid heeft geconstateerd, dan zou ik zeker níet op wedstrijd gaan. Maar dan zou ze na zo'n korte tijd zeker niet zo kunnen lopen in een les of wedstrijd. Denk dat er iets anders aan de hand is geweest?
paars schreef:Hoe bedoel je dit? Wat voor medicijnen geef je die hoefzweren voorkomen dan? Denk niet dat die bestaan namelijk. Hoefsmid er toch maar bij halen hoor!
Wendy15 schreef:Hier beetje hetzelfde verhaal, pony ook bevangen, maar dierenartsen wisten niet wat het wasWie had jij erbij? Vind het toch wel een slechte zaak hoor, dat de dierenartsen hier je zo laten aanmodderen terwijl het niet goed is..
GoldenDancer schreef:hier ook! mijn pony is ook al 2 maanden bevangen. 6 en 4 graden gekanteld hoefbeen.
bij mij duurde het ook 4 weken voordat we wisten wat het was...
daarmee is het drama nog niet over...
matacam gehad... nog meer metacam... ondertussen wel zooltjes, nog meer metacam... elke keer weer een terugval als we stopten
toem maar over op de Equipalazone (buut) werkt goed, meteen liep ze weer 99% al 2x geprobeerd af te bouwen... elke keer na 2 dagen ging ze weer kort lopen.
ben nu 2 maanden verder (en 2 maandsalarissen lichter) ben er nu wel een beetje klaar mee.
vind het zo erg voor mn paardje.
wij hebben maar 2 paarden thuis. ja die andere staat lekker in de wei... gelukkig kan ze veel in de bak en komt haar BFF regelmatig even 'spelen'.
ik heb geduld hoor, maar wil gewoon dat die ontsteking weg is!
gr Fabienne en Azalia