Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vesceron schreef:is formula4feet ook geschikt voor paarden die 5 a 6 dagen trainen in de week? Veel voer wat ik zie op internet voor HB-paarden, is geschikt voor paarden op rust of met weinig tot geen inspanning, ben dan toch bang dat ze te weinig binnen krijgt.
Vesceron schreef:Probeer wel positief te denken namelijk
MiniLoe schreef:pfffieuwMamaloe dr voetjes waren weer zoals ze horen, na het verkeerde hooi zijn ze een tijdje warm gebleven maar ze zijn weer netjes.
Vesceron schreef:Helaas had hij gelijk, op de foto's blijkt dat ze nog maar 4 mm hoefwand overheeft... niet gekanteld maar wel een sinker. Vandaag overleg met mijn DA wat we gaan doen.
Vesceron schreef:@paars, bedankt die site heb ik de laatste paar dagen al helemaal suf gelezen.
Ik lees nu alleen bij sincker, dat de meeste gevallen tot euthenasie lijden.... niet erg geruststellend dus.
Vesceron schreef:Nou, daar ben je lekker mee danDinsdag avond had er een DA naar gekeken die normaal geen paarden en foto's deed, haar diagnose was iets overhaast misschien...
Vesceron schreef:Gisteren met mijn eigen DA gebeld, die had de foto's bekeken en is er vanaf het begin bij geweest.
.........De foto's naar van Nassau mailen blijft een goed idee, advies kan nooit kwaad, zeker niet van zulke mensen, bedankt voor de tip!