romeorowan schreef:Paars: ik was halverwege de tweede pot Gluco Balance toen de holistisch da de GB als negatief testte.
is Indiana nadat je gestopt bent met de Gluco Balance beter geworden of juist minder ?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy15 schreef:En dat van dat terugkantelen, mij is verteld dat het nooit terug zal gaan naar de oude positie, maar dat kan dus toch? Of lijkt dat zo doordat de hoef wordt aangepast naar aanleiding van de positie van het hoefbeen?
Brainless schreef:Bij mijn paardje is, na 1 1/2 jaar, aan de buitenkant van haar hoef niets meer te zien.
Ook de witte lijn is weer op de oude breedte, helaas geven de foto's wat anders aan en is het hoefbeen nog steeds (sterk) gekanteld.
Isapaardje schreef:Brainless schreef:Bij mijn paardje is, na 1 1/2 jaar, aan de buitenkant van haar hoef niets meer te zien.
Ook de witte lijn is weer op de oude breedte, helaas geven de foto's wat anders aan en is het hoefbeen nog steeds (sterk) gekanteld.
Dat is op zich raar. Als de witte lijn weer normaal is, dan zou wand en hoefbeen aan de toon weer parallel horen te zitten aan elkaar.
Wel is het mogelijk dat het hoefbeen niet grondparallel staat en in dat opzicht 'gekanteld' is.
Bij Isabella is de witte lijn nu enorm verbreed. Ze heeft eerder ook een hoefbeenkanteling gehad, maar dit is nog nooit zo erg geweest als nu het geval is.
Volgens mijn hoefsmid gaat dat ook waarschijnlijk nooit meer goedkomen omdat er te veel schade is ontstaan in de hoef.
Dat wil niet zeggen dat ze er niet mee kan lopen, maar kans op binnendringen van vuil is wel wat groter.
Brainless schreef:Bij mijn paardje is, na 1 1/2 jaar, aan de buitenkant van haar hoef niets meer te zien.
Citaat:Bij Isabella is de witte lijn nu enorm verbreed. Ze heeft eerder ook een hoefbeenkanteling gehad, maar dit is nog nooit zo erg geweest als nu het geval is.
Volgens mijn hoefsmid gaat dat ook waarschijnlijk nooit meer goedkomen omdat er te veel schade is ontstaan in de hoef.
Dat wil niet zeggen dat ze er niet mee kan lopen, maar kans op binnendringen van vuil is wel wat groter
Letizia schreef:Nee, kreeg ze niet te pakken, uiteindelijk naar Visdonk zelf gebeld en die zeiden dat ie morgen heel de dag aanwezig is bij hun, dus bel ik gelijk om half 9
Uiteindelijk was het "maar goed ook" want ben vandaag met die van m,'n schoonzus naar de DA geweest voor foto's, die staat nu net zo lang als die van mij bevangen, ook gekanteld hoefbeen, gelukkig niet zo ernstig als bij die van mij, maar goed, we maken er dan maar een gezamenlijk reisje van