Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AniiQue schreef:Heb juist sindskort een andere smid deze wil langzaam het stijle eruit gaan halen, al duurt dit wel even een tijdje.
Ijzers mede omdat ik veel buitenrij en zijn hoeven snel brokkelen/scheuren.
Geryon schreef:Ik vind dat wel een vrij gevaarlijke (vrij typisch natuurlijk bekappende) uitspraak. Als het beestje zo gegroeid is, kan het kwaad om te corrigeren. Daarbij denk ik niet dat de afwijkende stand het gevolg is van de hoef, maar de hoef het gevolg van de afwijking. Er zijn namelijk zoveel hoeven met meerdere problemen zoals hoge hielen afwijkende teen etc en die hebben daardoor niet zo'n afwijkende stand.
Geryon schreef:Ik vind dat wel een vrij gevaarlijke (vrij typisch natuurlijk bekappende) uitspraak. Als het beestje zo gegroeid is, kan het kwaad om te corrigeren. Daarbij denk ik niet dat de afwijkende stand het gevolg is van de hoef, maar de hoef het gevolg van de afwijking. Er zijn namelijk zoveel hoeven met meerdere problemen zoals hoge hielen afwijkende teen etc en die hebben daardoor niet zo'n afwijkende stand.
Geryon schreef:Daarbij denk ik niet dat de afwijkende stand het gevolg is van de hoef, maar de hoef het gevolg van de afwijking.
Birgit__ schreef:Hallo, voordat ik hier zo maar binnen kom vallen; ik heb een aantal vragen (inclusief foto’s) over de hoeven van mijn pony en of het wel of niet rotstraal is of iets anders. Heb verder ook geen verstand van hoeven en de gezondheid eerlijk gezegd en wil er graag meer over leren. Mag ik mijn vragen hier stellen?