Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kimmiee_D schreef:Veel sterkte linque
Ik zou graag jullie mening even willen. Stalbaas die had tegen me vader gezegd dat ponylief gwn weer de wei op moest want de wei was schraal staat amper nog wat op.
Wat vinden jullie? Ze loopt nu 1.5 week zonder buut. En is zondag 5 weken geleden dat ze bevangen is geraakt.
Ik ben zelf bang dat ookal is de wei schraal het nu eigenlijk te dicht nog op bevangen zit.
Toen ik vorige week dierenarts aan de lijn had die zei opbouwend op zand naar buiten en daarna als ze gaat werken opbouwend op de wei. Maar stalbaas zegt dus wel is erg schraal.
Nou gaat het wel enorm goed met ponylief. Afgelopen maandag nieuwe ijzers gehad en ze reageerde gwn niet op het nagelen en het tikken.
Nath010 schreef:Sterkte @Damian.
Ik heb een vraagje. Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik wil naast de Glucobalance ook Magnesium bijvoeren. (Haar nek blijft dik en stijf, nu met de 2e pot Glucobalance bezig.) Wie doet dit ook? Geef je dan de aanbevolen hoeveelheid Magnesium of halveer je deze bijvoorbeeld? Dank je.
lique68 schreef:een vraagje over Omeprazol van Abler, kan ik dat samen met de bute in een spuit met appelmoes doen?
, afscheid hebben moeten nemen van hun dier, maar ook voor diegenen die nog dagelijks strijden en worstelen met angst, onzekerheid en tussen hoop & wanhoop leven ...
er spelen zó enorm veel factoren mee .. zaken als de oorzaak van de HB, gesteldheid van het dier zelf, de omstandigheden & mogelijkheden van betreffend dier én mens ... geen geval, geen situatie is gelijk!
, ach dieren zijn geweldig maar ze kunnen ook zoveel zorgen geven als ze ziek zijn, wel fijn dat Noah goed gaat!.

) plus dat ze er met laag suiker gehalte zijn.