Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphne1988 schreef:Hoe lang gaf je de pony 2 zakjes per dag? Met 1 zakje naar beneden in 1 dag gaat even te hard, dat is echt wel iets wat je langzaam moet afbouwen en sowieso afbouwen moet je niet te snel doen..
Daphne1988 schreef:Mistral was schraal toen ze bevangen raakte, al twee jaar geen gras. Wel cushing dus dat kan eigenlijk de einde boosdoener zijn.
Bloedverdunners kunnen ook vrij veel doen voor een bevangen paard. Uittredend vocht hoeft er helemaal niet te komen. Zijn er fotos gemaakt?
lique68 schreef:damian23 schreef:Die korrels van abler mogen geloof ik niet vochtig worden.
Oh okee ik dacht dat in een spuit appelmoes en meteen geven ht wel mocht. Volgens mij had Francis dat nagevraagd. Dank je voor je reactie
lique68 schreef:LinSa. Als ze te dik is en met geen mogelijkheid af valt denk ik niet aan Cushing. Hoe oud is ze?
Mijn merrie had een mooie vacht met enkele lange haren by onderkant van haar hals. Was moeilijk op gewicht te houden. Bleek Cushing te hebben helaas
En Insuline Resistentie by jouw pony is dat getest? Of verdenkt je Da haar daar niet van?