Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
capopjekop schreef:Nado in dit topic had het er eens over. Ik heb voor Grietje hoefschoenen, die kan ik dan aandoen.
Zou het helpen om dan iets van podo comp te geven? Dat zorgt voor een betere doorstroming van het bloed in de hoeven.
geerke schreef:ik wist ervan...de doorbloeding wordt dan nog slechter door de toch al beschadigde haarvaatjes.
Misschien inderdaad een idee toch de voeten warm te houden s'winters.
Gewoon transportbeschermers om,van die hoge die ook de voet bedekken?
romeorowan schreef:Even een foto van mijn schatje
Citaat:Op bokt lees ik trouwens dat meer mensen hun paard met hb asperines geven Het wordt ook ter preventie gebruikt. Maar ik wacht even af wat jouw da zegt Lolclub.
capopjekop schreef:Oh je gaat hem toch niet speciaal voor mij bellen he? Want dat is niet nodig. Als dat niet zo is dan vergeet die opmerking maar
Wendy15 schreef:Ik lees nog trouw mee, maar blijft vaak vooral bij meelezen, omdat ik er (nog) niet altijd genoeg van af weet om mee te discussieren
Maar het stuk over die aspirines vind ik erg interessantBen benieuwd naar meer informatie daarover. Zeker aangezien mijn pony niet zo goed op de metacam en bute reageerde (van de bute werd hij gewoon echt ziek)