Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphne1988 schreef:Linsa: is de pony nu ook bekapt voor de bevangenheid of alleen de deukjes?
Aukelizzy schreef:Er zit nog steeds een actieve HB, ondanks alle voorzorgsmaatregelen die we nemen. Eigenlijk kan ze met zon foto niet zo lopen maar ze doet het toch. Positief was wel, dat ze ondanks de verslechtering op de foto, wel goed zool aanmaakt.
damian23 schreef:Aukelizzy schreef:Er zit nog steeds een actieve HB, ondanks alle voorzorgsmaatregelen die we nemen. Eigenlijk kan ze met zon foto niet zo lopen maar ze doet het toch. Positief was wel, dat ze ondanks de verslechtering op de foto, wel goed zool aanmaakt.
Dat is wel heel bijzonder dat ze dan nog zo goed loopt. Maar dat hoor je overigens wel vaker. Foto's die heel slecht zijn en waarbij het paard dan redelijk tot goed loopt en foto's die wel meevallen maar waarbij het paard gewoon heel slecht loopt. Waar zou dat dan aan liggen?
Geef jij Zuf nu nog medicijnen tegen de actieve HB?
damian23 schreef:[***], super dat je pony het met zijn masker zo goed doet!! Het scheelt echt heel veel grassprietjes als ze met een masker in de wei staan. Is hij er nu helemaal aan gewend?
LinSa schreef:Daphne1988 schreef:Linsa: is de pony nu ook bekapt voor de bevangenheid of alleen de deukjes?
Mijn hoefsmid heeft het de laatste keer nogal verpest. Ze stond veel te ver naar achter. 3 weken na het bekappen werd ze hoefbevangen. Mijn smid liet het afweten dus heb een andere gebeld, een die opgeleid is door de Nassau's. Die heeft de wand dunner gemaakt en deze deukjes gemaakt. Hij gaf aan dat ze nu niet vaker of anders bekapt hoeft te worden. Over 2 weken komt mijn normale hoefsmid weer. Die mag het nog eens proberen en anders stap ik over naar een ander.