Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:ik voer naast SS van D&H subli SP met 2 handjes zemelen er door heen en subli omega mix
janouk schreef:Hier gingen alle medicijnen in een grote spuit (even halen bij de apotheek) met appelmoes en dat bracht ik in als een wormenkuur.
Het vullen ging niet altijd goed. Soms teveel kracht gezet op het weer in elkaar zetten van de spuit. Resultaat; het appelmoes zat op het plafond.
mysa schreef:Met Es en Tyra gaat het gelukkig heel goed op dit moment. Alleen lichte koliek gehad een week of zes geleden, en Estla zondag opnieuw, wel heel licht, maar toch.........ben maar weer aan de psyllium en olie gegaan. En bij jou?
Jannepauli schreef:....knip... en dan moet je monosodium phosphate bijgeven om fosfor aan te vullen.
Jannepauli schreef:Mijn ref.lijst van Equi-analytical geeft voor 'bran' een gemiddelde waarde van 22 carbohydrates en 4,5 sugars.
lolclub schreef:Nouvel schreef:ik voer naast SS van D&H subli SP met 2 handjes zemelen er door heen en subli omega mix
Die van jou heb je toch alweer wat in het werk genomen ?
Houd ze het vol op dit voer ?
SS is echt onderhoudsvoer en Subli SP ook, veel energie halen ze er niet uit voor werk.
Die van mij ben ik om die reden de ERS pellets gaan (bij) geven van D&H, voer voor sport met 6,5% zetmeel en 6% suiker.
De energie komt uit vetten ipv uit koolhydraten en die van mij doet het er erg goed op.
Ze krijgt S&S als basis en naar gelang de werkdruk krijgt ze meer of minder ERS.
Misschien voor jou ook een optie
Tamadine schreef:Dus ik hou het toch maar op spuiten nu, het is niet anders...