Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
damian23 schreef:Heeft de Abgard dezelfde werking als de Gastrogard? Mijn dierenarts vertelde dat er om de Omeperazol in de Gastrogard een speciaal goedje zit waardoor de Omeprazol pas vrijkomt in de darmen. Is dat bij de Abgard ook zo?
damian23 schreef:Heeft de Abgard dezelfde werking als de Gastrogard? Mijn dierenarts vertelde dat er om de Omeperazol in de Gastrogard een speciaal goedje zit waardoor de Omeprazol pas vrijkomt in de darmen. Is dat bij de Abgard ook zo?
Tessawodan schreef:Wat is jullie ervaring met glucobalance?
damian23 schreef:Bennie is echt wel een maand heel slecht geweest En stond toen op 2 zakjes bute.
Ik ga de Abgard bestellen als dat net zo goed werkt. De Gastrogard vind mijn portemonnee namelijk minder leuk.
[***] schreef:Ik heb eventueel nog een bulk zak Abprazole over. Is ongeopend. Als iemand die over wil nemen dan hoor ik het wel.
140 gram in een zak.
lique68 schreef:hoelang zijn jullie paarden of ponies zo geweest als ze al zo zijn geweest, dat ze amper wilden of konden lopen?