jemig, heb je een hele bak glimmiddel erover heen gegooid?

Mooie kleur zeg.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Milou_M schreef:@ Iana!
Mijn pony mag niet op het gras omdat ze dus bevangen is nu... maar ze krijgt wel veel hooi.. wel oud hooi... dit is dus ook niet erg?![]()
Ik vind het zoooo moeilijk wat je nu wel of niet mag geven, de da zegt dit en dan ga ik op internet zoeken en dan mag dat weer niet...
Milou_M schreef:@ lolclub is jouw paardje hoefbevangen geweest??
Milou_M schreef:Thnx Iana!Ja het is inderdaad voor haar medicatie en gewoon dat ze nog wat te eten krijgt en wat buikvulling! Ze vindt het heerlijk verder dus ik ben allang blij dat ik het erin krijg zonder appelmoes!
lolclub schreef:Jannepauli schreef:Zo zeg.. dat is inderdaad een stoer nekkie!
Ze is wel in goede doen zo te zien op de meest recente foto - ik zie appeltjes! Misschien toch nog wat in gewicht laten afnemen?Citaat:Oh wow.. wat een schoonheid! En ja, pappie heeft de nek wel doorgegeven! Welke hengst is dit?
Jouw verhaal over de Formula4Feet overtuigt me (niets ten nadele natuurlijk voor de anderen die het ook al roemden en aanboveolen hoor!) - ik ga er ook maar mee beginnen!
ik heb vandaag even nieuwe foto's gemaakt van mevrouw haar afslank actie en om jullie te laten zien wat een vacht ze gekregen heeft door over te stappen op het andere voer,
tussen de foto's zit een maand verschil:
foto begin juni 2010..............................................................................foto vandaag:![]()
en deze foto gaat geen paardenblad halen qua compositiemaar check de glans en de appels op haar vacht dankzij de Safe & Sound en de Formula 4 Feet.
lolclub schreef:Milou_M schreef:@ lolclub is jouw paardje hoefbevangen geweest??
Ja, ze heeft een lichte kanteling op rechtsvoor
We kwamen erachter bij onderzoek op de kliniek omdat ze op de zachte grond (!) in de rechterwending niet geheel zuiver liep.
Op de harde grond wipte ze iets in de hoef met rechtsvoor.
linksvoor is niet/nauwelijks gekanteld en achter is niet onderzocht omdat daar geen reden toe was.
paardlief is overigens geheel rad momenteel en ik probeer er alles aan te doen om dat zo te houden dus ze wordt behandeld en gevoerd als een HB paard.
Citaat:Citaat:Ja, ze heeft een lichte kanteling op rechtsvoor
We kwamen erachter bij onderzoek op de kliniek omdat ze op de zachte grond (!) in de rechterwending niet geheel zuiver liep.
Op de harde grond wipte ze iets in de hoef met rechtsvoor.
linksvoor is niet/nauwelijks gekanteld en achter is niet onderzocht omdat daar geen reden toe was.
paardlief is overigens geheel rad momenteel en ik probeer er alles aan te doen om dat zo te houden dus ze wordt behandeld en gevoerd als een HB paard
Woow! En je kan er weer volop op rijden?
lolclub schreef:dag Krielkippie....![]()
hoe is het met Tom ?
loopt hij wel in het land nu en heb jij je voer ook aangepast ?
rijd je nog (of alweer) met hem ?
Citaat:vanaf de bodem gerekend hebben we nog ongeveer anderhalve centimeter te gaan en dan zijn de oude hoeven geheel vervangen door nieuwe voetjes en zijn de bevangenheidsringen verdwenen. Nog twee, drie keer bekappen en beslaan en ze is weer als vanouds
Letizia schreef:Verslag van de DA is binnen, hij is alleen vergeten de foto's door te sturen, dus daar zal ik nog even over mailen
Kantelingen: Hoefbevangenheid vier voeten, veel meer uitgesproken thv de voorvoeten met een kanteling
van het hoefbeen van 18° ReV en 13° LiV.