Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jennyxx schreef:Jennyxx, zo te zien op het filmpje loopt hij momenteel wel lekker soepel. Ik kon het natuurlijk niet laten om het geluid toch even aan te zetten ..http://nl.youtube.com/watch?v=50iMbn1eRPY
Ps niet het geluid aanzetten![]()
Ps niet op zijn vacht letten.. (hij heeft in december rainrot gehad en de plekken zijn geschoren om ze te kunnen behandelen, het haar groeit maar langzaam terug...)
Ps is zijn lopen een beetje te zien?
Lielle schreef:Lielle, ik vind het echt heel rot voor je! ..geen goed nieuws idd, en ik zal het ook zeker delen, maar ik moet er zelf nog even aan wennen. Bedankt allemaal voor het meeleven!
Wolken schreef:Ik moet nog een afspraak maken in Emmeloord, maar dat zal rondom 28 of 31 maart zijn .. we moeten namelijk 6 weken na de arthroscopie terugkomen. Jullie bezoeken maken deel uit van een behandeling? Of is het ook iedere keer een controle-moment?Lielle, veel sterke!
@Jalo: Wanneer moet je weer naar Emmeloord? Ik ga 25 maart voor de zesde (of was het nou zevende???) keer weer. Bij mij hebben ze geen supplementen voorgeschreven, maar ik geef zelf easy action van de paardendrogist. Nou staat die van mij wel op non actief, dus misschien als ik ooit weer kan gaan beginnen dat ze me dan wel iets aanraden.
Wel raar om te lezen dat bij sommige paarden tildren wordt afgeraden als het al in een verder stadium zit. Beauty heeft het flink, maar toch raadde ze het aan.
Ik ben nog steeds aan het uitzoeken hoe ik een filmpje en de foto's die de DA heeft gemaakt van de spat hier erop kan zetten.... kan ik voor de liefhebbers meteen laten zien hoe een gebroken kaak eruit ziet bij een paard.
TigerBD schreef:Nee het is niet iemand uit castricum maar uit alkmaar geloof ik. Ze krijgt les van Antoine d b. Is 25 euro ofzo voor half uur a 3 kwartier, maarja zo ver zijn we nog niet volgende week eerst maar erop. Vandaag met wandelen ging het niet zo goed hij gaf 2 keer een trap van frustratie (niet naar mij toe) en later 2 hoge bokken achter elkaar O_o
Ohja en hij is al gewend aan zijn ijzers, best snel toen hij net dus beslagen was dacht ik jeetje hij loopt echt slecht maar nu loopt hij weer als vanouds.
TigerBD schreef:@Brenda: Hey! Leuk om je hier ook te zien. Tiger heeft dus spat zoals je gelezen heb, dus dat is minder. Maar het gaat wel redelijk nu, we mogen alleen wandelen op het harde, en hij mag niet spelen/rennen. Maar misschien zie ik je weer eens op stal, heb afke al tijdje niet gezien/gesproken, ik ben meestal overdag en zij savondsHeb je meer lespaarden (gehad) die spat hebben?
pollewops schreef:Jennyxx, idd ik had het wel over dressuur natuurlijk. Grappig dat jij daar al les van hebt. Goede ervaringen?? En heb je daar met je IJssie les of ook met Twister? Ga jij eigenlijk heen of komt ze naar jou toe. Naar mij toe komen kan helaas niet want er mag geen instructeur van buiten af les geven. Dus ga binnenkort proberen mij e rijbewijs te halen zodat ik daar wat flexibeler mee om kan gaan. Klopt het dat het ongeveer 45 euro per les is? Recht richten is zeker aan mij en mijn pony besteed. Ze is zo scheef als een hoepel. Maar we werken er aan. En je hebt helemaal gelijk rechtsom buigt ze ook veel makkelijker. Er valt dus nog een hoop te doen, maar dat houdt ons lekker bezig
Lielle schreef:ik ben helemaal trots op Raimaer, die maakte een geweldige comeback na C'ray
Als ik zelf niet had geprutst met springen, had ik het M zelfs gewonnen
Nu waren we 6e met dressuur (191 punten bij een jury die ik ken uit de reguliere sport en bijzonder kritisch en goed is), twee balken met springen (op 1 en 2, daarna stopte ik met mutsen) en een foutloze cross in exact de optimale tijd. We waren uiteindelijk 5e en ik heb een paar leuke foto's
![]()
Verder heel veel bekenden weer gezien, was erg gezellig!
Jennyxx schreef:Alani: ik ben zelf niet zo'n fan van contrastellingMisschien is mijn pony nog te on-opgeleid. Maar als ik op de linkerhand, rechterstelling neem, dan gaat ze rechtsaf
Als ze erg over de buitenschouder loopt, probeer ik haar soms wel rechter in te stellen, maar contrastelling. Ik snap de meer waarde daar nog niet van? Kan jij dat uitleggen?