Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voor Janouk!!!!! Da's nog eens een mooi sinterklaas - kerstkado!!! romeorowan schreef:Isabella waar haal jij dat pure spul om zand uit de darmen te krijgen? Dat was toch veel goedkoper?
ginger18 schreef:Wel bedacht ik me nog iets. Een paar maanden terug reed ik nog wel eens op haar en toen liep ze heel erg stijf met haar achterbenen. Dit werd ook niet minder naarmate ze meer beweging kreeg. Dus het kan goed dat ze al eerder bevangen is geweest of iets anders heeft gehad.
romeorowan schreef:Ik weet niet meer wie schreef dat haar pony deze zomer bevangen is geweest en wel weer gewoon op de wei loopt, maar ik moet zeggen dat ik dat erg riskant vind. Als ze eenmaal hoefbevangen zijn geweest dan is de kans dat het weer mis gaat enorm groot. Het gaat me enorm aan het hart. Ik wil mijn paarden ook het liefst dag en nacht in het gras hebben, maar als ik dat doe dan ligt Indiana volgens mij binnen een week met de voetjes in de lucht.
Daar denk ik net zo over, maar ik heb me er bij neer gelegd dat ik dat risico niet meer durf te nemen. romeorowan schreef:Kymalin: Indiana heeft nooit zo gestaan. Wel was ze wat aan het wiebelen van het ene voorbeen op het andere voorbeen
maar alleen voor mensen die het hele topic lezen en daaruit halen dat in alle gevallen van hoefbevangenheid de oplossing is om het paard helemaal uit het gras te halen. (wat ik overigens niet verwacht, maar goed)