Wat balen dat ze een virusje onder de leden heeft.
Het is ook echt geen weer natuurlijk, zo koud.
Overigens staat Dor ook onder een 200gr met 360 erboven.. die had het echt koud.
Ben heel benieuwd hoe het met haar hoofdschudden gaat als ze weer aan de gang gaat.
Mijnzoef Mijn paard staat gelukkig op sneeuwbeslag dus die kan gewoon de sneeuw in.
Maar inderdaad, handig is die sneeuw niet hoor.
Emy Ja dat lijkt me ook het leuke eraan, elkaar een keertje in het echt zien.
We delen hier toch een soort van lief en leed maar we hebben geen idee wie erachter de naam zit.
Vervelend dat ze een blessure in haar hals heeft, wat is de prognose ervan?
Maar wel heel fijn nieuws dat haar benen zo goed vooruit gaan!
Ireen Ik herken dat "iets zien" maar je kan je er soms ook echt blind om starten.
Adorno heeft ook altijd springschoenen om. En als hij los staat echt van die oversized rubberen.
Wat staat ze mooi naar het sneeuw te kijken!
Volgens mij vinden al die paarden het mooi.
Sander is echt een super betrokken arts, heel fijn.
AL Wat ziet Zhuf er goed uit!
Ze heeft er ook echt heel veel zin aan he!
Leuk is dat altijd.
----------------------------------------------------------------------------
Afgelopen vrijdag terug geweest naar de kliniek..
Had er dit keer zelf echt een heel goed gevoel over.
Was eigenlijk al heel lekker weer met hem aan het rijden.
Maar toch is het altijd spannend.
Begonnen met heen en weer draven op het harde.. Adorno vind het altijd mooi om samen met mij te mogen draven, feestje!
Heerlijke van de Spanjaarden is dat ze echt willen imponeren maar je niet ondersteboven lopen of omver trekken, hij showt aan een lang touw naast me.
Dan vind ik hem zo ontzettend gaaf

"Ziet er heel goed uit" zei Sander al *dikke smile op het gezicht*.
Daarna op het harde longeren en ook hier gelijk als een klokje.
Toen op het zachte waar hij ook een stukje mocht galoperen. Daarna is hij altijd fijner.
Dus terug naar draf en toen trok hij de motor aan en ging me een partij aan het lopen

Sander ging er helemaal van jubelen "zo goed is hij nog niet geweest"!
Naar huis, door rijden, starten en je prijzen laten zien zei hij haha.
Ik zei nog tegen hem dat ik het bijna eng vind om dan niet meer onder controle te staan.
Heb hem thuis meteen nu 2 dagen tussen andere paarden gereden.
Hij is enorm bang voor andere paarden en als ik tussen een ander paard en het schot in zit dan springt hij echt het schot op, zo hebben we al eens bijna in de spiegel gehangen.
Maar mijn lieve stalgenootjes hielden super rekening met me en we bleven op dezelfde hand (vooral tegenliggers is een ramp).
En hij heeft echt super gelopen.
In galop bleef hij heel mooi gedragen en kon ik hem compleet ontspannen aan de voorkant.
Echt ik ben zoooo blij