Isapaardje schreef:
wat zijn het toch onwijs leuke pony's

Isabella loopt een stuk beter als op het laatste filmpje he ?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Jannepauli schreef:Trouwens.. wat loopt Isabella goed joh, dat hebben we wel 's anders gezien - nu komt ze toch maar mooi in een pittig drafje aangelopen! Fijn!!
Citaat:Mijn pony had bij het bloedonderzoek magnesiumtekort, dus ik geef nu tijdelijk magnesium bij. Over een poosje doen we weer een bloedonderzoek om te kijken hoe het is, en afhankelijk daarvan stop ik met de extra magnesium of zal ik het blijven geven
De muesli mijd ik ook idd Maar ik stond gisteravond met een emmertje met f4f en magnesium en een pony die het écht niet wilde eten Heb er echt een paar korreltjes van de muesli opgegooid om hem te 'neppen' en toen at ie het wel Maar is dus geen langere termijn oplossing
Maar wat voegt die safe and sound dan nog toe aan de f4f? Want wat ik begreep is de f4f al een heel compleet supplement (daarom heb ik dat ook gekocht)
Isapaardje schreef:Jannepauli schreef:Trouwens.. wat loopt Isabella goed joh, dat hebben we wel 's anders gezien - nu komt ze toch maar mooi in een pittig drafje aangelopen! Fijn!!
Ja dankzij die gouden handjes van mijn hoefsmid Mark![]()
Ze staat nu netjes op de hoeven.
Beauty ook.
Zij heeft helaas aan iedere hoef 1 of 2 losse wanden en er kwam ook een oude hoefzweer te voorschijn (die ook zorgt voor de toonscheur die ze heeft). Baal ik wel van, maar is niet onoverkomelijk waarschijnlijk (met goed hoefonderhoud).
Milou_M schreef:Mijn dierenarts zegt dat ik mijn pony zemelen moet gaan voeren om zo haar medicijnen binnen te krijgen, gister heeft hij geconstateerd dat ze lich hoefbevangen is. Nu krijgt ze dus 2 soorten poedertjes die naar binnen moeten maar omdat er in appelmoes zoveel suiker zit zei hij dat ik haar zemelen moet voeren plus nog een brok waar geen suiker in zit!Ze staat nu in de paddock met hooi waar niks meer in zit! maar ik vraag me af of die zemelen wel zo goed zijn! iemand een idee? En eigenlijk vind ik het onzin om haar een brok te geven want ze heeft het eigenlijk echt neit nodig! En zijn tarwekiemzemelen en zemelen gewoon hetzelfde?(A)
Jannepauli schreef:Zo zeg.. dat is inderdaad een stoer nekkie!
Ze is wel in goede doen zo te zien op de meest recente foto - ik zie appeltjes! Misschien toch nog wat in gewicht laten afnemen?
Citaat:Oh wow.. wat een schoonheid! En ja, pappie heeft de nek wel doorgegeven! Welke hengst is dit?
Jouw verhaal over de Formula4Feet overtuigt me (niets ten nadele natuurlijk voor de anderen die het ook al roemden en aanboveolen hoor!) - ik ga er ook maar mee beginnen!
Letizia schreef:Hoi allemaal, ik ben weer terug van de kliniek, gelukkig met paard, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Zoals ik zelf al had verwacht zat het niet in haar gewrichten, maar ze is toch idd bevangen en behoorlijk ook, in alle 4 haar hoeven zit kanteling, van achteren nauwelijks, links voor aardig wat en rechts voor om te janken
Ze gaat nu een aangepast beslag krijgen, waarvan de DA goede hoop heeft dat het gaat helpen, bereden zal zij nooit meer worden, maar das niet belangrijk, als ze maar pijnvrij komt te staan...
Ik krijg de foto's nog via de mail, dus bij interesse zal ik ze plaatsen
Letizia schreef:Hoi allemaal, ik ben weer terug van de kliniek, gelukkig met paard, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Zoals ik zelf al had verwacht zat het niet in haar gewrichten, maar ze is toch idd bevangen en behoorlijk ook, in alle 4 haar hoeven zit kanteling, van achteren nauwelijks, links voor aardig wat en rechts voor om te janken
Ze gaat nu een aangepast beslag krijgen, waarvan de DA goede hoop heeft dat het gaat helpen, bereden zal zij nooit meer worden, maar das niet belangrijk, als ze maar pijnvrij komt te staan...
Jannepauli schreef:Wat een geweldig paard, Lolclub - helemaal mijn type - en wat een verschil kan dat maandje maken - ze ziet er top!! uit.Weet wel dat ik vanaf nu met glazige oogjes verliefd zit te zijn op jouw paard!!!![]()