Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tamadine schreef:Dus kom door het droge weekend dat iedereen toch nog even paarden op het land zetten met hoog fructaan ofzo en dan is het raak. Toen pijnstilling gehad en voor 2 weken nog buut en dan moet het weer goed zijn. Na de pijnstlilling was ze na 5 min weer helemaal de oude. Dus werkte goed.
MiniLoe schreef:oo dat klinkt niet best....ís dat een pown bij jou op stal?Pony vertoont zeven symptomen van die beschreven worden op de wiki
Tamadine schreef:Hey bedankt voor jullie reacties. Ik had mijn smid aan de lijn en kon beter de DA bellen. Dus is dus zojuist geweest en is idd hoefbevangen helaas. Komt van paar daagjes land hier op de nieuwe stal. Qua hooi krijgen ze namelijk echt droog hooi, dus dat is het niet. maar de DA gaf aan dat ik al de derde was vandaag. Dus kom door het droge weekend dat iedereen toch nog even paarden op het land zetten met hoog fructaan ofzo en dan is het raak. Toen pijnstilling gehad en voor 2 weken nog buut en dan moet het weer goed zijn. Na de pijnstlilling was ze na 5 min weer helemaal de oude. Dus werkte goed.
Nogmaals bedankt.