Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
damian23 schreef:Ik heb hem net, toen ik mijn paard stond te longeren, eens goed staan te bekijken. Maar het lijkt hem echt in de voeten te zitten. Voetje naar voren, andere voetje weer omhoog, beetje hangen op de achterhand. Hoe verdrietig dan ook en hoe veel ik hem het leven ook gun, de grens is voor mij nu bereikt. Ik hoop komende week een lief ruintje te vinden en zijn afscheid te kunnen plannen. Uiteraard mag Bennie ook nog een paar dagen het land op. En ik hoop dat, dat hem nog gegund is.
Francis schreef:@[***], Raya is getest aan het begin van haar HB episode, half januari. Toen kwam daar een heel nette uitslag uit, ondanks de pijn en medicatie. Ze is op prascend gegaan, langzaam opgebouwd maar ze werd daar enorm depri van en stopte met verharen. Eerst afgebouwd en uiteindelijk gestopt, ik ga haar deze maand nogmaals laten testen en dan eind augustus weer om te zien wat ze doet.
Ik weet dat je niet te snel moet stoppen maar ze stond nog gewoon op bute, is daar nog niet vanaf geweest. Was wel naar 2 x daags een half zakje gegaan en daar deed ze het al even goed op. Bute had ik nog niet verder afgebouwd, het was de ginkgo die ik er af haalde maar er na 1,5 dag ook weer bij gegeven heb. Waardoor ze gisteren onderuit ging is me niet helemaal duidelijk maar ik geef nu de mariadistel de schuld. Ze ging al wat schuren en ik had gisteren de dosering iets verhoogd, ik ben bang dat dat te veel is geweest waardoor er echt een detox effect ontstond en in combinatie met de eigenschap van mariadistel dat die de werking van medicatie kan remmen (de bute en de ginkgo) gaat het dan dubbel op. Gisteren avond dus gelijk al niet meer gegeven en schoenen aan gedaan en bute even naar een heel zakje en vanmorgen liep ze weer goed. Nog niet zo super als voor de 'ginkgo-dip' maar ze liep vrijwel normaal en geen gestrompel. Ook Pippa was weer een stuk beter, maar haal 'beeld' is sowieso 'raar'... Mariadistel bewaren we dus maar even voor 'later' en dan in een veel lagere dosering.
[***] schreef:Het was zeker geen verwijt naar jou Francis, ik hoop dat je dat begrijpt.
Dennis schreef:Roos is van het weekeind weer helemaal gecrashed. .....
Zaten voor t bekappen op een kwartje buut, wel heel stram met opstarten. Daarna beetje bij beetje minder en van t weekeind fouteboel.
Donderdag is het klaar..... Voor de tussentijd oo 2x 2 zakjes buut.
Ik ben er kapot van. Wat heb ik gemist? Wat heb ik niet goed gedaan? Wat had ze nodig wat ik haar niet gegeven heb?
Dennis schreef:Roos is van het weekeind weer helemaal gecrashed. .....
Zaten voor t bekappen op een kwartje buut, wel heel stram met opstarten. Daarna beetje bij beetje minder en van t weekeind fouteboel.
Donderdag is het klaar..... Voor de tussentijd oo 2x 2 zakjes buut.
Ik ben er kapot van. Wat heb ik gemist? Wat heb ik niet goed gedaan? Wat had ze nodig wat ik haar niet gegeven heb?