Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zammie schreef:Gefeliciteerd Dennis en wat fijn dat ze het nu zo goed doen allemaal..
Wat een verschil kan dat geven he nombrada..Hier geef ik Zam de selium + E van paardnatuurlijk en bij hem met behoorlijk tekort ook al snel resultaat en nu geef ik het 3 x per week en ik heb nog nooit zo'n fijn gevoel op hem gehad..Het is blijkbaar iets geweest, wat al veel langer speelde, dat tekort..Welk voer geef jij je paarden nu?
Zammie schreef:Flavlip, kwam dat hooi van hetzelfde land als waar je paard op liep? Dat was toch die koeiweide of heb ik dat verkeerd? Dan kan dat inderdaad de trigger zijn geweest. En heb je al eens bloedonderzoek laten doen ivm die stijfheid van achteren? Had de mijne ook en die had een ernstig selenium tekort..
flavlip schreef:@ Nombrado Is jouw paard ook getest op een tekort? Hoeveel van dat voer moet je ze geven op een dag? Aangezien het ook laag in suiker en zetmeel is kan het misschien ook wel iets zijn voor Flavio (maar dan is een handje denk ik niet genoeg) Wat is het verschil met ander voer of een supplement geven?
Zammie schreef:flavlip, als je paard een mooie gladde vacht heefet, dan sluit ik een echt tekort aan selenium al uit, want dat is echt zichtbaar aan de vacht.
Verder ga ik mee met het bloedonderzoek altijd eerst laten uitvoeren en dan kijken wat wel of niet nodig is...
Wuswa, selenium tekort zit op veel zand en veengebieden. Hoe wil je dat goed krijgen in de grond?
paars schreef:@Dennis heeft weer een vrachtje gehaald! Goede kwaliteit? Vond het wel een klein beetje stoffig worden (had van dit jaar). Zo fijn voor je dat het goed gaat met de powns. Dat is echt gekomen na het bezoek van .... (ben de naam kwijt). Toppie!
Hera schreef:Hij reageerde vorige week ook totaal niet op pitsen met de tang of eender... foto's zijn toen niet gemaakt.