Door het oog van de naald
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar weet nog niet of ik dat wel aan durf.
.SpikyBlue schreef:Isapaardje, balen van je losse ijzer... Smidje in de buurt die er een paar nieuwe nageltjes in wil tikken voorzichtig?
Houden zo!

. Kan je niet helpen met je vraag, heb met beide geen ervaring! Wees dankbaar voor je scherpe blik, je bent er nu sneller bij dan menigeen, denk ik!
Wat betreft pergolide samen met levothyroxine kan ik je helaas niet helpen. Weet de DA daar niet meer over?
Hij is altijd snel met een vachtje aanmaken, echt een koukleum, dus zeker nu hij aan de dunne kant is vond ik het verstandig er nu al mee te beginnen. Fijn dat we er hetzelfde over denken.
). Hij staat op een 'struin-stukje', soort bospad, maar daar is nu amper meer gras te vinden. Ook is het hooi wat hij krijgt volgens mij een stuk minder rijk dan wat hij voorheen kreeg, dus wat dat betreft denk ik ook dat ik me een beetje te druk maak, maar dat komt ook echt omdat ik hem nu geen beweging kan geven. Anders zou ik natuurlijk alsnog alert zijn, maar minder bezorgd dan nu. Flavio is dan ook vorige winter echt HB geworden van het kuil...en gebrek aan beweging...(tenminste, zo zie ik het).
maar wel goed om te weten dat Flavio niet de enige is...Wat doe je er aan om het te voorkomen? (al kan ik denk ik het antwoord al raden...afvallen en beweging...).
.
. Roos heeft er aan de lange teugel al goed zin in. Het werk gaat haar goed af, maar mist nog wat kracht.
. Dus ben daar super blij mee! Volgens meerdere juryleden was haar beweging echt haar pluspunt (is het normaal ook, van haar veel te luxe type moet ze het niet hebben).