lolclub schreef:xFioon schreef:De safe en sound wordt goed gegeten, maarja het is dag 1, de Kwikbeet at hij ook 1 week of 2 weken ofzo...
ik heb goede hoop voor je dat ze de Safe & sound wel blijft eten, dit is een samengesteld voer,
de kwikbeet is alleen maar bietenpulp dus redelijk smakeloos..
hoeveel voer je er nu van ?
een klein bekertje, grootte 200 ml (maar weet niet of dat dan ook 200 gram is bij dit voer...) 4x per dag.
Ga wel een vitaminesuplement ofzo halen, ga echt geen 2 kg per dag voeren

toen hij laatst moest, zou hij nog 2 weken in het gips zitten, dus ik wilde een nieuwe afspraak maken, en toen zei ze dat ze hem niet meer wilde bekappen vanwege d emanier waarop hij door de dierenarts op zijn hoeven was gezet in het gips.
Hoop alleen wel dat ze met een goeie oplossing komen
Geef hem vandaag 25 gram, dan 3 dagen 50 gram, dan 2 dagen 75 en daarna ga ik over op 100.. Even kijken hoe hij het daar op doet. Voor zijn gewicht zou ik ongeveer 130 gram moeten geven geloof ik.. Maar bouw het liever een beetje op dan het zo in ene allemaal te geven

Hij heeft het allemaal opgesmikkeld, en kwam daarna met z'n emmer in z'n mond naar me toe, zo van 'doe er nog maar een beetje in' 
Ze vinden het erg vervelend en sturen een nieuwe emmertje op. Wel superservice hoor!