Betreft de track zou dat idd echt het meest geweldige zijn! Ik kan wel een track maken, maar dat is dan wel gras... Toch weer erg spannend... Ik sta op een pension stal, dus het is niet echt een optie om het gras weg te halen helaas.
Mijn grote merrie is weidegang wel een must vanwege haar luchtwegproblemen. Een aantal maanden geen hooi zijn dan juist goed. Wat dat betreft super lastig dat ze steeds meer uit elkaar groeien wat betreft behoeftes. Ze uit elkaar halen is uiteraard een optie, maar wel een heel lastige. Mijn grote hangt nogal veel aan de pony en andersom staat pony dan in de laatste paddock een heel eind van de andere paarden af.
Zit ook te denken om haar 'postzegel' half te betegelen met rubberen matten. Daar heb ik er veel van en reduceert de hoeveelheid gras weer. Alleen is dat misschien ook niet super optimaal.
Al met al een puzzel.... 1 weiland (mocht dezelfde indeling als vorig jaar er zijn) grenst wel aan een vervallen paddock. Die zou ik kunnen opknappen en dan hopen dat het voor mijn grote voldoende is dat pony er naast staat in een paddock (want ook dan kan ze soms echt gaan stressen omdat de pony er niet bij staat.... dramaqueen

Al met al een puzzel en een dilemma. Thanks voor het delen van jullie ervaringen en hoe jullie het nu hebben geregeld!
@ [***]; Snap je overwegingen goed inderdaad.Wel fijn dat het goed gaat met de weidegang! Ik vond het de afgelopen jaren eigenlijk al verschrikkelijk dat ze po een postzegel in de weide moest staan, mist ze toch een hoop ruimte... Ik wil dat ook niet de hele zomer doen, dan wordt het iig een 2x zo grootte postzegel. Dan maar betegelen of iets dergelijks....