Maar ik let ook vooral op hoe Prins is en hoe ie erop reageert,.. dat werkt goed,.. tot nu toe

Ik neem zeker de dubbele tijd die nodig was voor hem om te herstellen, volgens mij zelfs 3x zoveel tijd,.. en dat maakt me ook echt niet uit,.. liever te langzaam dan te snel. Weet wel dat ik t nu langzaam wel uit moet bouwen en dat doen we ook,.. hij kan het nu wel aan heb ik het idee, maar ik pas het wel echt aan naar hoe hij is, dus vorige week met dat vuurwerk incident, laat ik m ook echt een week of 2 wat nodig is op dat moment, met rust en wacht tot het been weer zo is als voor die tijd voordat ik weer begin.
Meestal rij ik m 2x per week (in t weekend overdag) en dat wil ik straks naar 3x verhogen.
En nu ze daar zo'n fijne en goede bak hebben kan ik zelfs s' avonds daar wat doen als ik wil.
Die bodem is echt top. Zelfs hij kan daar goed lopen. En dat is dus wel een heel groot voordeel. BIj de oude stal konden we nooit meer in de bak zo zwaar en mul... en nu dus wel,.. dus dat is weer een grote plus.
Deze kindjes zijn vooral de kids van de mensen zelf en die luisteren niet echt helaas,.. Ze zijn echt doodvermoeiend. De dochter van de vorige staleigenaar wist gewoon dat ze rustig moest zijn bij de paarden, wel lachen, die zei zelfs vanmiddag: pfff wat een drukke kinderen hahaha. (zij is 10 en die druktemakers 6 en 8)
En een hele bups die daar les hebben. De ouders zeggen ook niks dat ze rustig moeten zijn bij de paarden.
Heb er een onwijze hekel aan hem te moeten verkassen maar nu ik toch bezig ben,.. moeten we nog maar voor de zekerheid wat rondkijken,.. En wie weet went het,...
Hij schreeuwt nog wel om zijn vriendjes (denk ik