Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Firefly4 schreef:Ze plast veel, heb het hier met de DA over gehad. Maar de overige cushing symptomen heeft ze niet.
Heb hier het eerder over gehad met de DA, maar ze heeft nu wel weer eetlust, dus dat denk ik ook niet.
Ze heeft alleen geen hooi-lust zeg maarWe kijken het gewoon aan zoals de DA nu heeft gezegt... ik kan zelf echt even niet meer doen
geerke schreef:paars schreef:Even OT: Ja natuurlijk, iedereen mag mee, fans zijn welkom!! Wilde eigenlijk naar Londen 2012, maar oké dat is wellicht wat snel.
heb ik nog net de tijd om mijn friese hengst een opfriscursus te geven
Firefly4 schreef:Maar bij Cushing gaat haar vacht toch ook extreem groeien (met of zonder krulletjes) of ze komt moeilijk uit de wintervacht... dit heeft ze niet... op haar kont kwam ze er iets moeilijker uit dit jaar, maar niet extreem. Nu heeft ze ook geen raar haar groei. Ze plast veel, maar ze drinkt ook veel... dus is dat weer een logisch vervolg. Ik kan het altijd eens vragen, maar eerlijk gezegt vermoeden we het niet... Bloedonderzoek kan dit uitwijzen?
geerke schreef:LC Ik dacht dat de eitjes van de bloedworm juist ingekapseld waren?Of zijn dat de larven?
Gatver...nu krijg ik de zenuwen,hoe weet ik of ze eitjes hebben?
geerke schreef:Geerke is nog maagd(mijn paard bedoel ik
)
capopjekop schreef:Daar ben ik me van bewustAl ben ik ze wel erg dankbaar voor hun verhaal over magnesium. Dat heeft Grietje tijdens haar eerst hb aanval erg veel goed gedaan
Firefly4 schreef:Wat betreft die wormen, als je die eitjes toch eens kunt zien in de ontlasting, weet ik bijna zeker dat ze daar geen last van heeft gehad.
Controleer de poep regelmatig omdat ik eerst dacht dat het door iets van wormen kwam, maar heb nog nooit iets gezien wat op een lave/worm lijktAangezien paardje daar ook weer bovenop is, vermoed ik ook niet dat ze daar last van heeft
Ga zo weer naar haar toe, lekker in de bak zetten en hopen dat ze vannacht flink wat hooi heeft gegeten. Fijne dag vandaag!
EstherHegt schreef:capopjekop schreef:Daar ben ik me van bewustAl ben ik ze wel erg dankbaar voor hun verhaal over magnesium. Dat heeft Grietje tijdens haar eerst hb aanval erg veel goed gedaan
Had Grietje een magnesium tekort?
capopjekop schreef:Hoi, zonder enige twijfel durf ik te zeggen dat ik dat zwáár overdreven vind. Je mag het altijd doen natuurlijk, maar ik vind het echt zónde van je tijd....??Ik ga straks eens beginnen met het weken van het water.