Mistral gaat qua hoeven aardig goed( klopt af ) ze staat alleen sinds vanmiddag opeens met allemaal
Jeuk bulten op hoofd schouders en hals.. al met Da gesproken die zegt even aankijken kan haar natuurlijk echt niet spuiten met corticosteroïden..!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dennis schreef:Geen idee. Geen ervaring mee. Ze lijkt wel stram in haar hele lijf. Maar dat is ook niet heel raar als je weer hoe lang ze al aan het rommelen is (en ondanks haar dubbel ZZ is het nooit een soepele pony geweest).
Kunnen dat soort aanvallen zo snel komen en gaan? Zonder aanleiding?
lique68 schreef:balen dat ze toch licht bevangen is, maar een goed teken dat ze na de pijnstilling weer goed liep.
goed idee met kaneel of pepermuntolie, nooit aan gedacht, dat kan geen kwaad verder? mijn merrie vindt voer met weinig suiker niet bepaald lekker, meng nu wat Luzerne erdoor, dan eet ze het redelijk, maar de Ascal vond ze echt heel vies, lepeltje appelmoes erbij dan at ze het.
kan je kleefkruid ook zo uit de tuin plukken en wat van voeren? voor mensen moet je het eerst met kokend water afspoelen dan met koud etc etc las ik... brandnetel koop ik gedroogd/gesneden bij de paardendrogist. Berkenblad geef ik wel vers