Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paars schreef:Had het hooi van Wuswa niet ook zo'n scheve Ca/P verhouding?
luve_rozes schreef:Wat Nassau aangaat, die hebben toch ook mensen opgeleid? Zit er daarvan niet 1 in de buurt?
MissPK schreef:luve_rozes schreef:Wat Nassau aangaat, die hebben toch ook mensen opgeleid? Zit er daarvan niet 1 in de buurt?
Nee niet dat ik weetPlus dat ik wel graag een da erbij heb omdat het nog steeds niet duidelijk is wat er nou precies aan de hand is en hij tot nu toe wel 3x HB is verklaard maar daar geen blijvende schade van heeft overgehouden en de oorzaak nog steeds onbekend is, volgens mijn huidige da..
Mijn paard loopt dus als hij zo is als nu nooit kreupel alleen maar stijf en kort, op eieren...
EstherHegt schreef:Mijn idee was eigenlijk meer een NIET discussie topic, maar enkel de voorbeelden zodat mensen zelf zien wat er voor verschillen kunnen zijn in gras, perceel en hooi. Kijk en vergelijk zelf zeg maar.
Maar misschien is het wel nuttig om er tabellen bij te gaan zetten. Ben nog aan het nadenken hoe zoiets zou kunnen zonder persoonlijke meningen van lezers maar doodgewoon de feiten die er over bekend zijn.
romeorowan schreef:MissPK: ik moet bij jouw verhaal ook steeds denken aan het topic bij Medisch van Mister01 (als ik het goed heb). Haar paard ook een quarter had ook van die vage problemen. Ik weet het niet meer precies, maar misschien kun je eens zoeken.
Dit topic liep afgelopen zomer.
Dyonne schreef:Ik wil toch vragen of we niet teveel uit kunnen wijken naar allerlei planten bijvoorbeeld. Het is veel beter het gewoon over HB en direct gerelateerde dingen te hebben. Een kort uitstapje met herstel is geen probleem natuurlijk, maar pagina's over verschillen tussen bijvoorbeeld osteopathie en fysiotherapie past beter in een ander topic.
EstherHegt schreef:Lees en huiver http://www.equinews.com/article/revelat ... d-pastures
EstherHegt schreef:[Heb maar even een screenshot gemaakt van de analyse.
wuswa schreef:Ca/P verhouding = 1,2 (moet tussen 1,5-2,5 liggen). Ca = 3,8 en P= 3,2.