Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MiniLoe schreef:mamaloe loopt op opgedroogte modder stukken ook op eieren.
de stalhouder heeft speciaal een nieuwe ingang gemaakt in de paddock zodat ze daar in kan zonder door de opgedroogde onregelmatige kleigrond hoeft.
de paddock is nog goed zacht en het gedeelte wat ik eraan heb gezet is klei grond maar wel nog vlak.
ElCamino schreef:Verder ben ik even uit de lucht, wordt morgen opgenomen voor een knie-operatie.
4 weken terug stapte ik van mijn paard en ging door mijn knie.
na 4 weken uitslag MRI: voorste knieband doormidden, binnenste knieband gescheurd en meniscus beschadigd, AI!!!! dus weet niet hoe ik me voel morgen...
flavlip schreef:MiniLoe schreef:mamaloe loopt op opgedroogte modder stukken ook op eieren.
de stalhouder heeft speciaal een nieuwe ingang gemaakt in de paddock zodat ze daar in kan zonder door de opgedroogde onregelmatige kleigrond hoeft.
de paddock is nog goed zacht en het gedeelte wat ik eraan heb gezet is klei grond maar wel nog vlak.
Hier was mijn reactie opOver de metacam kon ik niks zinnigs zeggen, want dat heb ik niet gebruikt.
MiniLoe schreef:Ik wou idd graag weten hoelang een half volle fles ongekoeld bewaart kon blijven ja.
Ik heb de verpakking niet meer, alleen het flesje waarvan etiket beschadigd is, vandaar mn vraag hier
Jannepauli schreef:Idem dito het distelverhaal. Nog afgezien van het feit dat ik het onnodig vind om iemand ten eeuwige dage te blijven nadragen dat er een vergissing begaan is over het determineren van de soort ( distel-mariadistel-melkdistel), zijn er lezers en schrijvers die wel degelijk het nut en voordeel zien van phyto-therapie. Veel "plantkundige zaken" zijn ruimschoots wetenschappelijk onderbouwd en toegepast,
romeorowan schreef:Ja MissPK, dat heet PLOS. Ik weet zo niet meer precies waar de letters voorstaan, maar het komt er op neer dat je je voor de rest van je paards leven zorgen maakt.
Weet je, eigelijk is het helemaal niet zo'n leuke hobby, maar ik zou niet zonder willen.
EstherHegt schreef:Paarden zijn lekkerbekken, ze zullen dus moeten wennen aan het hele lage suiker, ik mag toch niet hopen dat ik er gemalen suikerklontjes overheen moet mikken
EstherHegt schreef:Paarden zijn lekkerbekken, ze zullen dus moeten wennen aan het hele lage suiker, ik mag toch niet hopen dat ik er gemalen suikerklontjes overheen moet mikken
paars schreef:EstherHegt schreef:
Had het hooi van Wuswa niet ook zo'n scheve Ca/P verhouding?
Dyonne schreef:Ik wil toch vragen of we niet teveel uit kunnen wijken naar allerlei planten bijvoorbeeld. Het is veel beter het gewoon over HB en direct gerelateerde dingen te hebben. Een kort uitstapje met herstel is geen probleem natuurlijk, maar pagina's over verschillen tussen bijvoorbeeld osteopathie en fysiotherapie past beter in een ander topic.