Nu zijn haar hielen ook super laag en kort, en twijfel of ik anders er beter achter ook ijzers onder moet laten zetten.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandy_89 schreef:Mijn paard liep ineens een paar dagen kreupel, en toen was het ook al snel weer over. En kwam de oorzaak aan het licht. Een hoefzweer. Achter bij de kroonrand is ie erdoor gekomen. Gaat om linksachter.
Nu zijn haar hielen ook super laag en kort, en twijfel of ik anders er beter achter ook ijzers onder moet laten zetten.
[ [url=m/GfMZyc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b1DUIr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mandy_89 schreef:Achter is nog nooit wat van de hiel afgehaald, omdat er niets af te halen valt. Ik rij c.a.50 km per week buiten. Dus het slijt ook hard.
Weet verder ook niet wat er tegen ondergeschoven hielen gedaan kan worden dan de teen kort houden.
Die wordt altijd aan de witte lijn kort gehouden.
No_No schreef:Zie ik rechts achter een enorme kneuzing onder de kroonrand?
Zijn deze foto's na jet bekappen genomen? Ik vind de hoeven ook niet mooi..
Marjo89 schreef:Ik vind de hoeven raar van vorm, lange tenen en links voor (als ik zo goed heb) een vreemde uitbarsting naar links (gewoonweg te lang lijkt mij zo)
wie is je bekapper, ?
Verder zijn de foto's niet top te beoordelen, omdat ze wel uit een wat rare goed genomen zijn,
beste is om de camera plat op de grond te houden en dan recht te fotograferen ten opzichte van de hoef