Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:ik heb bergen mest hier en een microscoop,en zocht me rot naar de waarden,nou,die heb ik inmiddels gevonden.
Dan leg ik er een beetje drol onder en wat ik zie lijkt wel een regenwoud,kris kras grote boomstammen,maar ik zie dus geen eitjes....
romeorowan schreef:Mijn poeder krijgt precies hetzelfde in zakjes
romeorowan schreef:Ik schreef: Mijn poeder, maar dat moet natuurlijk zijn: mijn MOEDER.
Je moet echt verse mest in het buisje stoppen, dus dan kun je ervan uitgaan dat er geen vliegen bij geweest zijn.
romeorowan schreef:Isabella: Ik heb ook van die vlaggetjes gekocht en die staan nu bij mij in de bak. Ik dacht dat ze het heel spannend zouden vinden, maar eigenlijk kijken ze er niet naar om. Ze blijven me verbazen die paarden van me.
Isapaardje schreef:Wat het wegwaaien van het hooi betreft op de wei ... plaats een houten krat (zelf maken). Ik doe het zelf niet omdat ik 2 voeder plekken hebben met tegels (ruif en in de stal), maar bij kennissen van me doen ze het zo wel. Diverse van deze kisten gemaakt en die zijn makkelijk verplaatsbaar en je kunt overal wat te eten aan bieden. Nat hooi hebben de paarden over het algemeen geen enkel probleem mee.