Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Goof schreef:
Verdorie Laura, wat rot.
Wat ga je ermee doen als hij afgekeurd wordt? Koop je hem terug van de verzekering of is het einde verhaal voor je topper??
ik heb besloten dat het geen optie is om het ergens op een weitje te zetten. Die mogelijk heb ik gewoon niet in mijn omgeving. Als ik ooit nog een ander paard wil hebben zou dat ook niet kunnnen door de kosten die dit alles met zich mee brengen...
hij is ook tussen zijn oren op en top sport dier en is van slag dat hij niks mag
dus helaas moet ik afscheid nemen van mijn grootste vriend, mijn vent voor het leven, mijn topper
gelukkig kan ik nog even van hem genieten en met de gedachte dat ik alles voor hem over heb ook het afscheid nemen van hem weet ik dat ik de enige juiste keuze voor hem maak en niet aan mezelf denk...
laulau85 schreef:Vandaag de DA gesproken en hebben besloten hem in te laten slapen.
Wanneer weten we nog niet. Wil eerst nog even een tijdje van hem genieten. Sowieso pas na de vakantie die nu voor mij begonnen is. Dan kan ik in ieder geval deze week nog lekker veel bij hem zijn.