Veulen al ruim 3 weken op 3 benen. Update: ingeslapen, blz42

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jollyjoker

Re: Veulen al ruim 3 weken op 3 benen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 19:17

Heel veel sterkte! Vindt je troost in het feit dat hij nu pijnvrij is.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 19:20

quartel schreef:
arme merrie.....arme jij :(:)

Lijkt me een onmogelijke opgave om die kleine held nu nog te verplaatsen.
Ik hoop dat je dat niet zelf hoeft te doen.......?

Ik hoop ook dat je merrie geen last van de uiers gaat krijgen.

Ik leg hem zelf morgen langs de weg. Dat wil ik gewoon doen. Heb dat altijd gedaan, dus nu ook. Heb 6 jaar geleden mijn merrie met de shovel moeten verplaatsen. Ik vind het mijn verantwoordelijkheid.
Ik ga morgen de Rendac bellen, dan kan hij vrijdag weg. Ik wil morgen proberen of de merrie erbij weg wil.

zwijnenstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 19:21

ach arme,je hebt alles gedaan wat je kon,maar daar word je verdriet niet minder om.

heel veel sterkte :(:)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 19:21

Melanie5 schreef:
quartel schreef:
arme merrie.....arme jij :(:)

Lijkt me een onmogelijke opgave om die kleine held nu nog te verplaatsen.
Ik hoop dat je dat niet zelf hoeft te doen.......?

Ik hoop ook dat je merrie geen last van de uiers gaat krijgen.

Ik leg hem zelf morgen langs de weg. Dat wil ik gewoon doen. Heb dat altijd gedaan, dus nu ook. Heb 6 jaar geleden mijn merrie met de shovel moeten verplaatsen. Ik vind het mijn verantwoordelijkheid.
Ik ga morgen de Rendac bellen, dan kan hij vrijdag weg. Ik wil morgen proberen of de merrie erbij weg wil.

jeetje....geen woorden hier.........respect

Typhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 19:23

heel veel sterkte!!

je hebt alles gedaan wat je kon ! :(:)

afram

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 19:23

jemig meis, wat een vreselijk nieuws....ook ik heb stilletjes mee gelezen..... had zo gehoopt op een goede afloop.
wat een verlies en verdriet, weet er alles van, heb mijn ijslander 2 maanden geleden in moeten laten slapen...het slijt....niemand weet wanneer... heel heel veel sterkte

Juut88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 19:38

Was een stille meelezer. Heb geduimd voor een goede afloop.. Heel erg dat het zo is gelopen, veel sterkte. Respect voor de manier waarop je alles hebt geprobeerd om Rebel te helpen.
Ik hoop dat hij daar boven inderdaad wel lekker kan rennen en spelen!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 19:40

Ahh :(:)
Ik heb er geen woorden voor!
Sterkte

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 19:53

Alles wat in je mogelijkheden ligt heb je gedaan.

Soms heeft iets dan nog de uitkomst waar je niet op hoopt.

Ik vind het erg sneu voor Rebel, voor jou voor de merrie, en voor iedereen die er bij betrokken was.

Y;(
:(:)
|(

leoenpat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 19:54

ik vind het zo verdrietig voor je Melanie..je hebt zo gevochten voor Rebel.. En het heeft niet mogen baten. Toch heeft ie jou warmte en liefde gevoelt tot het einde. Ik heb echt bewondering voor je doorzettingsvermogen en je moed om deze keuze te maken. Je kon niet anders het was niet meer te genezen. Ik denk dat er heel veel mensen zoals ik die jou niet persoonlijk kennen meeleven en zich al die tijd het lot van Rebel aantrokken. Eigenlijk werd Rebel een beetje van ons allemaal op Bokt en gingen we mee in de diepe dalen maar ook zo hoopvol als het beter leek te gaan. Wat jammer dat dit geen happy ending kreeg. Maar vanuit de groene weides daarboven kijkt hij vast met een glimlach op jou neer..

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 20:05

Bedankt voor de lieve woorden. Werd net ook even gebeld door mijn stal eigenaresse. Zij was er ook bij vanmiddag. Ze wilde even zeggen dat de merrie er rustig bij staat. En om te vragen hoe het met mij is.
Het gaat wel goed. Heb koppijn en pijnlijke ogen. Het moet nog even bezinken dat hij echt weg is. Toch heb ik er absoluut vrede mee. Ik weet dat we hem niet meer konden helpen en dat het alleen maar egoistisch zou zijn geweest om hem te houden. Ik heb voor hem gekozen en daar ben ik trots op.
Hij blijft in mijn hart en zal hem niet vergeten.
Zijn moeder is weer drachtig van dezelfde hengst, hopelijk heeft de volgende meer geluk in het leven.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:09

Ik heb het topic helemaal gevolgd. Je hebt de enige juiste keuze voor jou kanjer gemaakt, hoe rot het ook is. Ik kan me juist heel goed voorstellen dat je hem zelf netjes aan de weg wil leggen, een paar jaar terug mocht ik dit niet van mijn vader bij mijn kleutertje (hij heeft niets met mijn pony's, maar wou mij hier wel mee helpen), maar heb haar wel zelf in de vrachtwagen van de gezondheidsdienst gelegd en daar nooit geen nare gevoelens aan over gehouden (er is sectie op haar gedaan, vandaar dat ze niet door Rendac opgehaald is).

Sterkte met dit enorme verlies.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 20:27

Ik zal morgen fotos plaatsen. Het zijn 3, niet heel duileijk te zien, maar het geeft een beeld.
Heb nu nog even geen izn om er naar te kijken.
Ik ga zo lekker Criminal Minds kijken. Even wat anders doen.

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:31

Heel veel sterkt met het verlies van je kereltje!

diditje97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:39

ik begrijp dat je nog even geen zin hebt om naar de foto's te kijken en als het morgen ook nog niet lukt maakt het niet uit plaats ze maar wanneer je het aan kan en ga indd maar lekker even ergens anders mee bezig zijn en ergens ander aan denken.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:40

had vanmiddag al een paar keer gekeken.
had goede hoop.
ik vind dit echt erg voor je :(:)

lau4lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:52

ooh jeetje wat erg! :(:) Zoveel gedaan voor dit ventje!
Ik lees al vanaf het begin mee, en had eigenlijk al verwacht dat alles goed ging komen..

Ik kan verder eigenlijk alleen nog maar zeggen dat ik het vreselijk oneerlijk vind.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:55

Wat een verdriet.....bij jou, bij de merrie. Jullie hielden allebei van die kleine vent, hopelijk kan ze vannacht in alle rust afscheid van 'm nemen. En kan jij hem je laatste zorg geven. Je hebt zo hard voor hem gevochten, en dan opeens is hij er niet meer. Het is wel goed misschien, dat jullie niet hoefden te twijfelen. Het was overduidelijk als ik het begrijp, dat dit niet meer goed zou komen. Dat maakt de beslissing niet makkelijker, maar wel dat je nooit hoeft te twijfelen of je wel het juiste hebt gedaan.
Wens ieder paardje zo'n kanjer van een baas als jij bent! Hou je haaks!

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:14

Bah wat een rotnieuws.. ! ;( heel erg veel sterkte met dit onwijs grote verlies.. !
Wat is de wereld soms toch zo ongelovenlijk oneerlijk.. :(:)
Heb zo onwijs veel respect voor jou. ! Kop op.. !

Ik vind wel dat Rebel het echt verdient om dit jaar het gouden bokt veulen te worden.. Hij heeft zoveel mensen geraakt. En jij vendient het ook.. je hebt echt alles gedaan wat je kon.. !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:15

Heb er deze middag nog aan gedacht, stilletjes zitten duimen op het werk op een goede afloop. Jammer genoeg heeft het niet mogen baten maar meid, je bent een topper. Rebel had zich geen beter en vooral eerlijker baasje kunnen wensen.
Nu weet je teneminste wat er mis was en dat je inderdaad niks kon doen. Heel bokt leeft met je mee, gun jezelf de tijd om het te verwerken en weet dat alle bokkers hier er zijn om je een steuntje te bieden als je dat nodig hebt.

Ravel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:18

Heel veel sterkte. Ik vind het echt heel erg voor jullie. Inderdaad pech voor zo'n jong beestje :(:)

tinkerfunss

Re: Veulen al ruim 3 weken op 3 bene. Update: ingeslapen, blz 42

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:40

Jeetje wat een verhaal, ik kijk een paar dagen niet..

Ik heb heel veel respect voor je geduld, en wat je allemaal voor hem over heb gehad. En je heb de goede keuze gemaakt, wat heeft dit ventje een super baasje gehad!!

Heel veel sterktte met dit verlies, maar je heb hem alles gegeven, en hij heeft evengoed een fijn leventje gehad.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:41

Heel veel sterkte.. Je hebt hem echt alle kansen gegeven die er waren. Maar hier was echt geen genezing mogelijk. Moeilijk hoor, echt heel verdrietig... :(:)

jojo23

Re: Veulen al ruim 3 weken op 3 bene. Update: ingeslapen, blz 42

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:50

heb diep respect voor je wat je allemaal voor hem hebt gedaan.

wens jullie veel sterkte met dit verlies

Marnaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:52

Wat ontzettend verdrietig dat het zo is afgelopen, maar ik denk voor de kleine Rebel een verlossing.
Je hebt alles gedaan wat in je macht lag maar soms is dat niet genoeg.
Voor morgen veel sterkte met het begeleiden van zijn laatste meters. :(:)