Hahaha, erg he, maar mn voorgevoel was goed, ik dacht laat ik eerst maar eten, want straks is die stal wat en dan wil ik m graag gelijk verhuizen. En ja hoor,.. het was prima.
Kreeg hun trailer gelijk mee en mocht m gelijk ophalen (mijn trailer zat nog vol met al mn spullen, en ze hebben daar zo weinig ruimte dat ik eerst moet uitzoeken wat ik daar echt nodig heb
)
Brok in mn keel hoor,... hij schreeuwde echt om zn vriendjes leek het wel, echt grote angstige ogen die me aan keken, moet ik nu alweer ergens anders heen, wat is dit? Wat doe ik hier. Maar na even werd ie rustig maar hij bleef me echt lang en doordringend aankijken (****voelt zich heeeeeel schuldig op zo'n moment***).
Maar ik vind het meer dan prima,.. prima stal, met tralies (hoog) waardoor ze elkaar zien, in de zomer een buitenluik, en aan de gangpadkant kan ie ook altijd kijken door zo'n V vorm. Er staat een erg leuke pony (lijkt erg op mijn paard maar dan in pony haha) naast m. En aan de andere kant nog een paard.
Voor hem fijn dat ie een beetje in drukte staat, hij houdt echt van aandacht en kids en knuffelen. Er was eigenlijk een stal om de hoek vrij, die vond ik iets minder, het was er donker en een heel smal gangpad. Maar hij zei gelijk zelf al dat ik ook best een andere stal mocht. Dan verhuisde ie zijn pony wel.
De bak is 40x80 en opgedeeld in 3en (paarden staan als het zo nat is even in de bak vanwege de slechte wei). Heeeeeel fijn, hij mag apart staan ivm zijn blessure zodat ie niet gelijk in een kennismakingsfight komt en straks weer met zijn been zit.
De trailer mag er ook staan en ik mag er dag en nacht komen.
Het lijken erg aardige mensen.
Hij staat op stro, evt tegen meerprijs op zaagsel. Hij heeft altijd op zaagsel gestaan maar ik probeer eerst maar eens stro, hopelijk eet ie niet alles op en staat ie morgen met koliek.
Op zich wel fijn misschien dat ie wat te knabbelen heeft.
Zelf hebben ze ook leuke paarden (en Welsh pony's,.. vooral die E pony naast hem,... die is 4 en ik ben er al verliefd op. Hoop stiekem dat ik daar ooit eens op mag, ben zelf niet erg groot en hou van pony's, vooral zwarten die op mijn paard lijken hahaha)
Misschien komt het toch nog goed,..
Ben opgelucht dat ik zo snel de stal gevonden heb die ik graag wilde en dat voor dezelfde prijs als waar ik stond (ook erg prettig). Heb zelfs ietsje meer "luxe". Er is een wc, kantinetje, je kunt hem daar wassen met warm en koud water, niet erg luxe maar het kan, (prima dus want dat had ik allemaal niet) GROTE bak met goede verlichting en het schijnt dat ie ook heel vaak gesleept wordt. De bodem was erg goed, ook voor een blessurepaardje. Buitenrijden kan daar ook goed, en met de auto zit ik 5 minuten van mn oude plek af dus kan nog buitenrijden met de anderen van de oude stal.
Kreeg van de dochter van de oude staleigenaar al 5 berichtjes,.. waar is Prins, ik mis m, ik wil m zien, ik kon niet eens afscheid nemen, opeens was ie weg, en heeft ie het nu wel goed dan, en nu kunnen we nooit meer buiten rijden. Pff,... dat vind ik nog het ergst, zij waren beste maatjes. Ze was pas 10 maar kon er alles mee,.. waren echt vriendjes. Maar heb haar gerustgesteld dat ie vlakbij staat en dat ik zo naar haar toe kan komen voor een buitenrit en dat ze dit weeekend maar even mee moet komen kijken waar ie staat en dat ze dan kan kijken of het goed genoeg is voor m (schattig he,.. of hij het nu wel goed had,.. of het wel net zo mooi was als bij hun)