Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Firefly4 schreef:Daarnaast had ik net een musli gekocht voor beide paardjes.
Maar kan ik deze eventueel toch nog voeren aan mijn HB paardje?
http://www.pavo.nl/mueslis/pavo-cerevit.html
Bedankt alvast voor de reactie!
Marcella schreef:Firefly4 schreef:pavo daily plus
Ga dit a.u.b. niet voeren is een en al suiker en dus heel slecht voor paarden die hoefbevangen zijn. Vond toen in de zak komplete bonken melasse aan.
lolclub schreef:paars schreef:Dat beetje werken wat hij bij mij moet doen....hij hoeft geen zware dressuur tour of parcours te springen natuurlijk (nóg niet)
Wat dacht je van Rio de Janeiro 2016 ?
Vash en Hittie samen uitkomend voor Nederland in de grand prix dressuur ?
Marcella schreef:Als ik heel eerlijk mijn mening over Pavo voer in het algemeen moet geven dan is het gewoon rotzooi.![]()
Daily Plus is 11,8% suiker en zetmeel.
Als je iets wil voeren dan is het beste onder de 10% suiker en zetmeel en hoe minder hoe beter.
Melasse is suiker.
colinneke schreef:Kun je die medicijnen niet op een andere manier geven? Boterham / appelmoes?
Of heb ik hier overheen gelezen?
Firefly4 schreef:colinneke schreef:Kun je die medicijnen niet op een andere manier geven? Boterham / appelmoes?
Of heb ik hier overheen gelezen?
Nee, heb je niet overheen gelezen
Maar appelmoes vind ze vies en brood lijkt me helemaal niet goed
Brood geef ik mijn paarden eigenlijk al nooit, sinds ze een keer koliek heeft gehad van brood ben ik hier meteen mee gestopt. Oud brood krijg ik die hele schep ook niet goed in... dus helaas niet. Appelmoes heb ik wel eens geprobeerd, maar dat laat ze links liggen. Mijn paardje is een verdraaid moeilijk ding... helaas...