opala schreef:Ik ben benieuwd wat scoxxx hiervan vindt. Ik vind de hoeven ook erg lang, maar misschien hoort dat wel bij IJslanders.
Ik dacht deze hoefjes al (ergens?) beoordeeld te hebben... In PB dacht ik.
 Ik word oud
 Ik word oud 
Rommelige witte lijn en ik vermoed dat hoefsmid gegraven/bekapt heeft in "gezonde" hoefzool. Kortom verder bekapt heeft dan het flaky material aangaf.
Persoonlijk zou ik betreffend hoefje op fotootje niet (meer) uithollen voorlopig... ook gezien de gevoeligheidsklachten. En wat meer flaky material laten zitten dan normaal (m.u.v. de steunsels).

Geplaatst
               Geplaatst 
 ) Heb je idd in een pb beoordeelt. Dus dat heb je goed onthouden hihi. Mischien beetje verwarrend dat ik ze in het zelfde album heb staan. De hoefzool doet mijn smid niets aan, zijn hoefen zijn zo. Wij hebben hier nog 1 staan die het nog erger heeft. Zal ik binnenkort ook wel even foto's van maken
 ) Heb je idd in een pb beoordeelt. Dus dat heb je goed onthouden hihi. Mischien beetje verwarrend dat ik ze in het zelfde album heb staan. De hoefzool doet mijn smid niets aan, zijn hoefen zijn zo. Wij hebben hier nog 1 staan die het nog erger heeft. Zal ik binnenkort ook wel even foto's van maken 

Ze was wel extra gevoelig vandaag, stappen in het land was niet echt prettig voor haar dus de komende dagen haar schoenen maar even aan voor de zekerheid, kijken of dat wat helpt.
 Ze was wel extra gevoelig vandaag, stappen in het land was niet echt prettig voor haar dus de komende dagen haar schoenen maar even aan voor de zekerheid, kijken of dat wat helpt.