Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Graasmaskers.. pffff... wat een gedoe! Vorige week besloot ik dat mijn dames toch wat te veel vlees op de ribben lijken te krijgen dus dacht ik ze die dingen om te doen. Nou omdoen dat gaat maar vervolgens liepen ze als dwazen door de wei, duwden af en toe de neuzen in het gras maar ze hadden écht niet door dat ze door die kleine gaatjes moesten proberen te eten. Zijn mijn dames zo dom?
Isapaardje schreef:fancylover schreef:gister zelfs een wedstrijdje gereden met als resultaat 180 en 191 punten.
Toen ik dit 3 dagen geleden las, dacht ik al oh oh![]()
Na een fikse bevangenheid moet je echt niet alleen opletten in voer, maar ook in het werk.
Sorry dat ik het (weer) zeg, maar volgens mij wil jij echt te veel van Marco, terwijl hij nog in de herstelfase zit.
Een hoefzweer is daarom niet ondenkelijk. Er moet veel hersteld worden ook IN de hoef en een (kleine) overbelasting kan al een ontstekingsreactie te weeg brengen, vaak inderdaad in de vorm van een hoefzweer. Met wat geluk hebben ze hem snel gevonden, kan hij worden uitgesneden en kun je volgende week weer op hem rijden.
Maar liever adviseer ik je; doe rustig aan. Succes.
Embe schreef:@Jannepauli: ja, dat idee heb ik ook van dat bewegen. Merk alleen dat ie de ene dag de wereld aan kan en superfris is en de andere dag moe is en moeilijk het werk aan kan. Ik kan daar niet echt een patroon in ontdekken. Het is niet zo dat ie na een dag frissigheid te veel doet zodat ie de volgende dag moe/spierpijn etc heeft. Ik vermoed dat het toch met de stofwisseling te maken heeft maar weet niet zo goed hoe ik dat moet oplossen. Iemand een idee?