Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjo89 schreef:Wat kan je doen om ruimtes op te vullen in de schoenen, stukjes vilt gebruiken.
Dat deed ik ook voor mijn fjord. Die had enorme flares in zijn hoeven, waardoor de schoenen los ging zitten.
En langzaam groeide de flares eruit, knipte de stukjes vilt steeds kleiner
Chubby schreef:Vertekenen je foto's zo, vanspeijk, of heeft je paard amper nog stralen?
Hoe gaat het nu qua kreupelheid?
vanspeijk schreef:...in draf loopt ze kreupel, maar zodra ik met haar verzamelend werk ga doen zoals [het begin van] piaffe en galop aan de hand waarbij ze soms terugvalt in een sterk verzamelde draf, dan zie je er ook niks aan.
DubbelDun schreef:vanspeijk schreef:...in draf loopt ze kreupel, maar zodra ik met haar verzamelend werk ga doen zoals [het begin van] piaffe en galop aan de hand waarbij ze soms terugvalt in een sterk verzamelde draf, dan zie je er ook niks aan.
Door bovenstaande denk ik dat misschien het probleem niet zo zeer in de zool zit, maar meer in het HKO-gebied. Heb je hier ook recente foto's van ?
woepsie90 schreef:Ik heb een witte radius rasp, top ding! En een gewone rasp bij paard natuurlijk gekocht, veel goede dingen over gehoord en als je serieus bent is het de prijs waard schijnbaar
Maartje1990 schreef:woepsie90 schreef:Ik heb een witte radius rasp, top ding! En een gewone rasp bij paard natuurlijk gekocht, veel goede dingen over gehoord en als je serieus bent is het de prijs waard schijnbaar
Al vaker wat gehoord over die radius rasp. Klinkt goed! Misschien toch eens wat om aan te schaffeb maar dan zou ik voor de zwarte gaan. Jij woonde toch op een eiland dat bij Engeland ligt?