Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lolclub schreef:Dennis schreef:Roos had vanmorgen nog iets warme voetjes (maar is pas 8 dagen onderweg), Whit en Den niet. Alle 3 liepen ze echt goed vanmorgen!
Waar ik nou zo benieuwd naar ben is of jij -als hoefsmid zijnde- wat aan de hoefjes hebt aangepast na de onstane hoefbevangenheid.
En dan doel ik met name op standverandering, ijzers eronder of juist eronder uit, aangepast beslag , neuzen eruit gevijld, hielen verlaagd of juist verhoogd, styrofoam, zolen en alles wat je nog meer kunt bedenken als eerste therapie bij HB
Is er überhaupt al wat te zien aan de hoefjes, kroonrand en witte lijn van de eerste HB-er ? (was dat Dennis ?)
Citaat:weet niet of het hier goed staat , anders moeten de admins het maar verplaatsen , maar ik lees steeds als het over HB gaat : graszaadhooi kan geen kwaad hoor ....nou , ik heb mijn graszaadhooi laten testen en beef en sidder :: ....de suikerwaardes lagen bijna tegen de maximum limiet ! dus graszaadhooi kan weldegelijk veel suiker bevatten , wees dus voorzichtig met wat je zegt !
beste is gewoon je eigen partij hooi te laten onderzoeken , kost ongeveer 60 euro , maar dan weet je wel of het wijs is om onbeperkt te voeren !!
wilde dit even kwijt ...
capopjekop schreef:Op het shetlandforum, een van de gebruikers daar.
Maar jullie hebben het dus echt door een monsteraar laten doen, wat was je daar voor kwijt in totaal? Heb namelijk ook een link gekregen dat je het zelf kunt doen, maar ik vertrouw meer op iemand die er ervaring mee heeft. http://wateetmijnpaard.nl/