Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).
( als in dun en dik smeren
) 
die had ik jaren geleden gekocht bij hyporama, maar tnx voor je aanbod! Ik ga even speuren op internet naar smeden, maar mocht iemand in dit topic een smid weten die bij mij in de buurt komt hoor ik dat graag! Samantha89 schreef:Ik zit dus ook heel eerlijk te verzinnen om zo'n vijl cursus te gaan doen hahaha. Weten jullie misschien een natuurlijke bekapper die in Zwijndrecht Zuid-Holland komt? Ik had wel een link van paardnatuurlijk gehad van abaresk maar ik kom daar echt geen wijs uit
Nono: wat jij zegt klinkt helemaal logisch. Ik snap ook totaal wat jij bedoelt. Kan jij mij misschien niet helpen
Samantha89 schreef:Ik ga even speuren op internet naar smeden, maar mocht iemand in dit topic een smid weten die bij mij in de buurt komt hoor ik dat graag!
. Gisteren is zij geweest, ze heet saskia versluis. Zag op Facebook dat zij bevriend is met heleen davies, die naam zag ik hier ook voorbij komen. Ik heb echt een goed gevoel bij haar, ze deed heel rustig en haalde beetje bij beetje wat van zijn hoeven af. Mega veel steunsels voor had hij niet, het was niet heel beroerd, ze moest zeg maar niet graven. Ze legde wel uit dat er een wolkje te zien was en dat betekende dat wel een klein beetje steunsel samen is gevoegd/gegroeid met de zool, maar het was heel minimaal. Ze liet ook zien hoe de verticale lijnen liepen, die liepen eigenlijk te schuin naar voren toe, die moeten eigenlijk iets rechter naar beneden toe lopen, maar ook dat was niet heel ernstig. Achter had hij wel meer steunsels zitten, maar ook daar hoefde ze niet te graven. Ze heeft een hele rustige aanpak, steeds beetje bij beetje, en niet gelijk extreem aanpakken(voor dat extreme aanpakken was ik dus een beetje bang). 15 september komt ze weer terug om te kijken hoe het er dan voor staat.
.