Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Tja.. knap lastig dit.. ik geloof niet dat ik mezelf dit hoor zeggen maar.. aangezien je eerder toch een goede ervaring had: misschien inderdaad de hol.therapeute nog 's laten doormeten.. Misschen moet ze ook maar 's bij mij langskomen, want:
bloedprikken geeft inderdaad lang niet altijd zekerheid: ik heb nu de volledige uitslagen binnen ( dus inclusief electrolyten, mineralen, Vit E en selenium) .. alles is goed behalve dat potassium iets aan de hoge kant is. En toch is ze nog steeds niet okay. Het nieuwe paar klompen dat ik aangeschaft had is al weer gebroken.
geerke schreef:je wilt niet weten hoeveel homeopathische pilletjes en drankjes ik in Pablo heb gestopt.
In zijn geval hielp het allemaal niets.
De levothyroxine deed en doet duidelijk wel wat....voor mij geen onderzoeken naar suikergehaltes in hooi,wat ze hier niet doen.Gewoon met mate voeren.
Want ook als ik teveel hooi voer staat Pablo binnen een mum van tijd bevangen hoor,dan kan ik er bij wijze van een kilo levothyroxine ingooien da werkt niet
Jannepauli schreef:geerke schreef:je wilt niet weten hoeveel homeopathische pilletjes en drankjes ik in Pablo heb gestopt.
In zijn geval hielp het allemaal niets.
De levothyroxine deed en doet duidelijk wel wat....voor mij geen onderzoeken naar suikergehaltes in hooi,wat ze hier niet doen.Gewoon met mate voeren.
Want ook als ik teveel hooi voer staat Pablo binnen een mum van tijd bevangen hoor,dan kan ik er bij wijze van een kilo levothyroxine ingooien da werkt niet
Voor mij is suikeronderzoek helaas wel van belang - mijn uitslagen van het IR onderzoek kwamen destijds terug met als bemerking 'Ernstig IR' - met alleen maar met matig voeden gaan wij het niet redden. Iemand met diabetis zal echt rekening moeten houden met suikers en zetmeel, het is helaas niet anders en dat geldt dus ook voor m'n paardje. Homeopatische middelen gebruik ik niet - maar als het uitkomt zijn bepaalde middelen uit de fytotherapie nét zo goed als middelen uit de reguliere medicijnkast.
wuswa schreef:Er staat een interessant artikel in "De Hoef' nr 154: "Het herkennen, behandelen en voorkomen van hormoongebonden hoefbevangenheid". Ik zal het scannnen en wie belangstelling heeft moet mij even hun mailadres pb-en.