Qizz schreef:Zegt ie: ik werk hier voor een schijntje... tsss
Nou denk ik dat hij daar wel eens gelijk in kan hebben hoor!
Paarden stalling geeft nou eenmaal niet veel winst. Als je bedenkt wat alleen de bodembedekkers en voeders al kosten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Ging niet zo ver dat ze mijn paard ongevraagd buiten zetten, maar begrepen werd het ook niet. De hele blessure werd een beetje als onzin afgedaan; "ik zie er helemaal niks aan hoor". Belde je een dierenarts voor iets dat niet direct levensbedreigend was werd er vaak ook een beetje lollig over gedaan, gewoon weinig inzicht ook in hoe paarden gehouden moeten worden er daar heel eigenwijs in blijven. Dit waren ook echt koeien boeren die de paarden erbij waren gaan doen. Ik heb er 2 jaar gestaan en in die tijd heel veel mensen niet op een prettige manier zien vertrekken, het werkt gewoon niet. Van de mensen die er stonden op het moment dat ik kwam stonden er na die 2 jaar nog maar 4 of 5 (op ca 40 stallen) en er stonden zo'n 12-14 stallen leeg op dat moment. ponyparadijs schreef:Dat hij het onzin vindt mag hij best zeggen. Maar dat geeft hem nog niet het recht je paard toch buiten te zetten. Als jij dat wil heeft hij dat te doen. Om wat voor reden dan ook!