Als ze erg nat geworden zijn klop ik ze uit en zet ik ze ook op de verwarming
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gimli_ schreef:Of die gel-dingen minder inzakken zou ik niet weten, maar dat op maat knippen vind ik raar, er zit toch gel in of ben ik nu dom?
) Zal iig niet snel in zakken. Kan zo niet ff 1,2,3 iets verzinnen van hetzelfde materiaal...
):
Gimli_ schreef:En even offtopic, wat een geweldig paard heb jij zeg!
? Thanks
DubbelDun schreef:Ik ga dus maar gewoon op zoek naar een stel extra haken voor aan de deur
Bij Blokker oid???Gimli_ schreef:Hier is 't hip om 't paard op ijzers met leren zool te zetten, die worden ook gewoon op maat geknipt.
; wat heeft dat voor nut?
. Zit nu dus te strak erin, zeg maar...
dingen erbij 9en die had ik met EB niet). Poeh .... Evelienepien schreef:Gimli_ schreef:En even offtopic, wat een geweldig paard heb jij zeg!
Ikke? Thanks
Gimli_ schreef:Hier is 't hip om 't paard op ijzers met leren zool te zetten, die worden ook gewoon op maat geknipt.
Even dombovraag; wat heeft dat voor nut?

. Maar vind dat zo lastig gezien "inloopperiode". Want ben zo'n watje, die het dan weer zielig vind om ze dan bij pown maar weer ff te laten (maar ja, dan kom je nooooiiit door die periode heen
). Toch doorzetten dus!
! Maar mot wel zeggen dat ik ze nu iig zelfstandig aan / uit kan doen en dan kon ik (na vingerbreuk) met epics niet meer. Dus dat gaat stukken makkelijker
)maar qua onderhoud en materiaal gaat mijn voorkeur naar epics. Mijn cavallo's zijn grotendeels leer en dat vergt (in mijn ogen) toch meer onderhoud
Evelienepien schreef:maar qua onderhoud en materiaal gaat mijn voorkeur naar epics. Mijn cavallo's zijn grotendeels leer en dat vergt (in mijn ogen) toch meer onderhoud
Isapaardje schreef:Evelienepien schreef:maar qua onderhoud en materiaal gaat mijn voorkeur naar epics. Mijn cavallo's zijn grotendeels leer en dat vergt (in mijn ogen) toch meer onderhoud
Ik vind zelf de Cavallo's veel makkelijker met schoonmaken. Doek er over en klaar. Heb er verder nog niets aan gedaan.
Je hebt trouwens ook Delta hoefschoenen ... vergelijkbaar model als de Cavallo, maar dan van stof.
Zo zie je maar weer: ieder z'n voorkeur
, wordt zo stug als je door plassen etc gaat
)
) dus iets wat heel hoog sluit lijkt me ook niet ideaal.