Als ze erg nat geworden zijn klop ik ze uit en zet ik ze ook op de verwarming

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gimli_ schreef:Of die gel-dingen minder inzakken zou ik niet weten, maar dat op maat knippen vind ik raar, er zit toch gel in of ben ik nu dom?
Gimli_ schreef:En even offtopic, wat een geweldig paard heb jij zeg!
DubbelDun schreef:Ik ga dus maar gewoon op zoek naar een stel extra haken voor aan de deur
Gimli_ schreef:Hier is 't hip om 't paard op ijzers met leren zool te zetten, die worden ook gewoon op maat geknipt.
Evelienepien schreef:Gimli_ schreef:En even offtopic, wat een geweldig paard heb jij zeg!
Ikke? Thanks
Gimli_ schreef:Hier is 't hip om 't paard op ijzers met leren zool te zetten, die worden ook gewoon op maat geknipt.
Even dombovraag; wat heeft dat voor nut?
Evelienepien schreef:maar qua onderhoud en materiaal gaat mijn voorkeur naar epics. Mijn cavallo's zijn grotendeels leer en dat vergt (in mijn ogen) toch meer onderhoud
Isapaardje schreef:Evelienepien schreef:maar qua onderhoud en materiaal gaat mijn voorkeur naar epics. Mijn cavallo's zijn grotendeels leer en dat vergt (in mijn ogen) toch meer onderhoud
Ik vind zelf de Cavallo's veel makkelijker met schoonmaken. Doek er over en klaar. Heb er verder nog niets aan gedaan.
Je hebt trouwens ook Delta hoefschoenen ... vergelijkbaar model als de Cavallo, maar dan van stof.