Arabesk schreef:Wat een drama. Compleet rotte witte lijn komt er onder vandaan. ..... heb ze dan echt geen idee in Utrecht
Verder een erg smalle straal die voorheen fors is bijgesneden en lange tenen. Alle ingrediënten voor hko waren in de soep gegooid.
Gelukkig is die plakzooi er nu onderweg
Zou de hoef al eerder verkeerd bekapt/beslagen zijn?
Voor het Utrecht verhaal? Heeft nu 2x beslag in Utrecht gekregen.
Daarvoor mijn vorige smid.
Hoefkatrol ontsteking? Die had ik nog niet gehoord....
moonfish13 schreef:Terwijl wld toch makkelijk herkenbaar is?
Redelijk recent had ik nog niet eerder wld gezien, de eigenaar was bezorgd en vroeg of ik een idee had, ik dacht gelijk wld.
Bekapper was er en ja hoor, zelfs als totale leek zag ik het toen goed.
Nu wel meer ervaring met wld, maar ik snap echt niet dat utrecht bij jou geen wld zag eigenlijk, heel apart..
Ja raar...
Toen ik er naar vroeg was het dat natuurlijk vooral niet.
Arabesk schreef:Sjaad schreef:Ga ik toch terugkoppelen en ik hoef er niet meer terug!
Verwacht niet teveel van je terugkoppeling......... En bespaar je de moeite van een eventuele klacht indienen. Utrecht kent geen onafhankelijke klachtencommissie en mailtjes met je klacht gaan via het hoofd-emailadres van de administratie zodat iedereen vrolijk mee kan lezen. Een klacht gaat gewoon naar een van hun collega's en die gaat je klacht beoordelen, daar komt natuurlijk nooit uit dat je klacht terecht was.
Heel anders dan in een ziekenhuis dus, die een onafhankelijke klachtencommissie met leden die niet in het ziekenhuis zelf werken.
Oke bedankt voor de informatie...