Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Neusje er iets meer uit LC !
geerke schreef:LC...mooi!!!Hittie ziet er prachtig uit!
Ben je de piaffe aan het oefenen?
Jannepauli schreef:Door wie heb jij je hooi laten testen en is suiker gedifferentieerd in zetmeel, ESC en Wsc?
wuswa schreef:Weet je de maaidatum van beide soorten?
Dennis schreef:Pony's zijn een stuk blijer nu. Er word minder gemept en gejaagd (het is normaal zo'n lieve groep, kan rustig met die 4 tegelijk in m'n eentje gaan wandelen, maar met voeren werden ze echt niet lief).
Ik had vanmorgen weer 3 goed lopende pony's! Het is dus echt wonder hooi(dat terwijl ik gestopt ben met weken sinds ik graszaadhooi er bij heb).
Ik heb ook nog 3 grote balen voordroog staan van afgelopen winter. Komende winter wil ik wel ook graszaadhooi er bij blijven voeren, dus moet maar kijken of die balen nog goed op komen. Anders toch maar terug naar 100 kg baaltjes voordroog, of alleen hooi baaltjes.
@ Lolclub, je hebt nog een jaar voor Londen, dus dat komt wel goed
romeorowan schreef:@Lolclub: ik zal je een pb-tje sturen als ik bericht heb ontvangen.
Ik heb geen idee vanaf hoeveel pakken hij het thuis komt brengen en eigenlijk komt het me helemaal niet goed uit om het thuis te hebben. Ik moet gigantisch gaan improviseren. Hangt er ook een beetje van af hoe het er uit ziet.
Mini tractor zal onder de uitloop vandaan moeten, maar mijn man wil niet dat die gewoon buiten staat. Dus daar weer wat op verzinnen.
Ik laat het je weten.
wuswa schreef:Dennis schreef:Pony's zijn een stuk blijer nu. Er word minder gemept en gejaagd (het is normaal zo'n lieve groep, kan rustig met die 4 tegelijk in m'n eentje gaan wandelen, maar met voeren werden ze echt niet lief).
Ik had vanmorgen weer 3 goed lopende pony's! Het is dus echt wonder hooi(dat terwijl ik gestopt ben met weken sinds ik graszaadhooi er bij heb).
Ik heb ook nog 3 grote balen voordroog staan van afgelopen winter. Komende winter wil ik wel ook graszaadhooi er bij blijven voeren, dus moet maar kijken of die balen nog goed op komen. Anders toch maar terug naar 100 kg baaltjes voordroog, of alleen hooi baaltjes.
@ Lolclub, je hebt nog een jaar voor Londen, dus dat komt wel goed
Wellicht zat het dus toch in je ruwvoer!
wuswa schreef:@Lolclub: het schijnt zo te zijn dat gras wat in mei gemaaid is, vol suikers zit met relatief weinig eiwit. Veel mensen hebben nu de 2e snede van het land gehaald, denken genoeg te hebben en verkopen die (mooiere) 2e snede en houden de eerste.....
Jannepauli schreef:Differentiatie van WSC|ESC en Starch (zetmeel) is zeker belangrijk voor IR en PPID paarden.
paars schreef:Ik vind het superbemoedigende foto's voor een aantal desparate eigenaren hier die hun paard weer graag terugzien in de sport: het kán. Kijk naar Hittie!!
wuswa schreef:Dennis schreef:Pony's zijn een stuk blijer nu. Er word minder gemept en gejaagd (het is normaal zo'n lieve groep, kan rustig met die 4 tegelijk in m'n eentje gaan wandelen, maar met voeren werden ze echt niet lief).
Wellicht zat het dus toch in je ruwvoer!
paars schreef:Ik ben met Vash nu weer (weer) begonnen, zadel is de bijna 2 boommaten versmald en nu past het goed en kunnen we gáán met de banaan.