Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Meert schreef:Yanaa, wat ontzettend balen zeg dat Blacky zo'n terugval heeft.![]()
Hoe zien zijn hoeven er uit? Het is juist zo belangrijk om zo snel mogelijk de hoeven op een juiste manier te bekappen tenzij hij al helemaal correct staat dan heeft bekappen weinig zin. Ondanks dat bekappen inderdaad voor pijn kan zorgen in het begin, is een goede hoefstand juist zo belangrijk voor het herstel.
Zou de terugval kunnen komen van het uitdoen van de hoefschoenen? Of is er iets anders veranderd?
Weet je trouwens zeker dat het echt alleen zijn hoeven zijn en dat hij niet iets van koliek er bij heeft?
Vlinder2009 schreef:Als ik de filmpjes van Aukelizzy en Francis zie, dan was mijn pony véél slechter. Die kon echt niet zo lopen hoor, was al blij met 1 pasje..
Aukelizzy schreef:Francis, wat vervelend dat ze mentaal wat minder lijkt! Misschien indd toch iets minderen met de prascend.
Daphne1988 schreef:Ik durf bij mistral niet hoger te gaan als 1/2 per gift en ze weegt rond de 400 kilo zal iets minder zijn.
Yanaa schreef:Net rond gebeld voor evt foto's maken. Er is gewoon niemand die hier aan huis wilt komen
Polly schreef:Yanaa schreef:Kreeg letterlijk te horen, voor een shetland pony gaan wij niet een half uur rijden.
Duss en ze rekenen vast ook minder voor een foto van een shet, wat een idioten
Fijn dat het iets beter gaat!!