Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
capopjekop schreef:De dierenarts heeft net gebeld en Grietje heeft idd insuline resistentie. Haar glucose was 4,9 en de insuline 83,5. Ik moet haar dus op randsoen houden, maar dat ik doe ik al en morgen gaat hij kijken waar hij glucobalance kan kopen.
xFioon schreef:tjee schreef:Mijn pony staat ook op boxrust. Dit omdat de gipsjes niet sterk genoeg zouden zijn om op te lopen, en ze misschien kunnen breken.
stond jouw pony de vorige keer ook op gips?
En voor hoelang?
capopjekop schreef:De dierenarts heeft net gebeld en Grietje heeft idd insuline resistentie. Haar glucose was 4,9 en de insuline 83,5. Ik moet haar dus op randsoen houden, maar dat ik doe ik al en morgen gaat hij kijken waar hij glucobalance kan kopen.
jesito schreef:Hebben jullie pony's ook last gehad van ontstekingen?
Ash_ schreef:Goed nieuws zeg
Met mijn haf nog steeds alles goed. Het landje waar hij met zijn nieuwe vriendjes is al helemaal leeg gegeten. 1 keer per dag (in de ochtend krijgen ze hooi.
De boer vroeg aan mij of hij zo nu en dan wat gemaaid gras kan geven aan die twee.
Het gaat om een kleine kruiwagen die ze met zijn tweeen moeten delen.
Wat denken jullie kan dit erg veel kwaad?